مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان از بیست ویکمین دوره مسابقات مهارت با رویکرد برداشت زعفران خبر داد و گفت: این مسابقات با هدف توسعه برندینگ، شناساندن ظرفیت های گردشگری گلستان، کمک به اقتصاد روستای وامنان و شناخت محصولات خام کشاورزی گلستان خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۳۳۵۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸ 22 October 2023

به گزارش تابناک گلستان، حمزه کرایلو صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: بیست ویکمین دوره مسابقات مهارت با رویکرد برداشت زعفران، با هدف توسعه برندینگ، شناساندن ظرفیت‌های گردشگری گلستان، کمک به اقتصاد روستای وامنان و شناخت محصولات کشاورزی برگزار خواهد شد.

مدیر کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان افزود: ۱۱۸ استان در این رویداد شرکت کرده اند که از این تعداد ۳۰ شرکت کننده از سراسر کشور انتخاب و ۵ نفر از استان گلستان شرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: این رویداد با با کمک استانداری، پارک علم و فناوری، میراث فرهنگی، دفتر امور روستایی و حوزه ارشاد انجام می‌گیرد و در کنار مسابقه عکس، مسابقه (ایده شو) با همکاری پارک علم و فناوری به تولید محتوای برداشت زعفران کمک می‌کند.

کرایلو خاطرنشان کرد: این مسابقات از فردا به مدت ۳ روز آغاز می‌شود و اختتامیه آن روز چهارشنبه در آزادشهر با کمک خبرنگاران و عکاسان خبری برگزار می‌شود.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار