طی حکمی از سوی سردار احمد رادان فرمانده فراجا،سرهنگ هادی امیدوار به عنوان رئیس پلیس راهور خراسان رضوی منصوب شد.
کد خبر: ۱۱۳۳۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲ 25 October 2023

به گزارش تابناک رضوی، سردار محمد کاظم تقوی،فرمانده انتظامی خراسان رضوی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور خراسان رضوی اظهارداشت: پلیس راهوربه منزله ویترین فراجا است و طبق آمار و اطلاعات 50 درصد جمعیت استان طی سال گذشته به پلیس راهور مراجعه کرده اند.

وی با بیان این مطلب که خراسان رضوی و مشهد به واسطه زائرپذیری از حساسیت و موقعیت خاصی برخوردار است گفت: در چند سال اخیر به دلیل تعطیلی مراکز آموزشی در زمان کرونا، دانش آموزان به عنوان پلیس یار در دسترس نبودند و ابزار فرهنگ‌سازی نداشتیم اما با فعال شدن مدارس باید از این ظرفیت برای فرهنگ‌سازی و جبران سال‌های گذشته استفاده کنیم.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه نباید گنجینه مدیریتی استان خالی بماند و از آموزش غافل شد عنوان کرد: در تعامل با مدیران و دستگاه های مختلف برای اقدامات مرتبط با کاهش تصادفات از همه ظرفیت‌ها باید استفاده کنیم ؛ تمام ظرفیت پلیس استان با راهور همراه است و رییس پلیس راهور جدید مشهد تجربه فعالیت استانی و کشوری را در کارنامه خود دارد، لذا فرصتی برای آزمون و خطاست نیست.

سرهنگ هادی امیدوار،رئیس پلیس راهور خراسان رضوی نیز اظهارداشت: خدمت به زائران رضوی افتخار بزرگی است و امیدواریم در این مسیر به بهترین نحو خدمت‌رسانی کنیم هر چند خدمت در حوزه ترافیک و حمل و نقل سخت اما شیرین است.

وی افزود: ترافیک نیازمند مدیریت است و هنر ما در این است که با ظرفیت‌های موجود بتوانیم وضعیت ترافیکی را به سامان برسانیم.

گفتنی است، طی حکمی از سوی سردار احمد رادان فرمانده فراجا،سرهنگ هادی امیدوار به عنوان رئیس پلیس راهور خراسان رضوی منصوب شد و از زحمات علی اکبر غلامی، رئیس سابق پلیس راهور خراسان رضوی که پس از سال‌ها مسئولیت در این عرصه به افتخار بازنشستگی نائل آمده است، قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار