سردار رمضان شریف گفت: به صد زبان می‌گوییم صهیونیست‌ها از فلسطینی‌ها شکست خورده‌اند ولی آن‌ها در پیدا و پنهان می‌گویند این الهام‌بخشی انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۱۱۳۴۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷ 25 October 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، صبح امروز یادواره مردمی ۵۵۰ شهید شهرستان بروجن در سالن ورزشی شهید تندگویان با حضور مسؤولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل، عزت، افتخار و سربلندی کشور و انقلاب را مرهون شهیدان دانست.

وی ادامه داد: این نفس گرم امام و تدابیر رهبر معظم انقلاب بود که بعد از ۷۵ سال اشغال سرزمین فلسطین، امروز شاهد این صحنه زیبا و به یادماندنی و تاریخی پیروزی مردم مظلوم و محاصره شده فلسطین بر دشمنان قسم خورده امت اسلامی هستیم.

سخنگوی سپاه پاسداران افزود: به صد زبان می‌گوییم صهیونیست‌ها از فلسطینی‌ها شکست خورده‌اند، ولی آن‌ها در پیدا و پنهان می‌گویند این الهام‌بخشی انقلاب اسلامی بود.

وی اضافه کرد: وقتی جنگ علیه کشوری شروع می‌شود، ۲ حالت وجود دارد یا آن کشور و مردمانش استقامت و پایداری می‌کنند و در جنگ پیروز می‌شوند، یا به دلیل عدم اعتماد به نفس و عدم آمادگی برای دفاع از کشورشان شکست می‌خورند.

شریف بیان کرد: در ادوار گذشته هر ۲ نوع را داشته‌ایم، تاریخ به ما می‌گوید مردمانی که در جنگ استقامت نکردند و شکست خوردند، برای سال‌های متمادی تحقیر شدند و حس حقارت به مردمان آن سرزمین تحمیل شده است.



وی خاطرنشان کرد: از جنگ جهانی اول و دوم سال‌های زیادی می‌گذرد و هنوز کسانی که در این جنگ‌ها شکست خوردند حس تحقیر را به همراه دارند و کسانی که پیروز میدان جنگ بودند، آقایی و برتری را برای خودشان قائل هستند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: درود خداوند بر شهیدان این سرزمین که برای همیشه حس عزت، اعتماد به نفس، سربلندی و شادابی را با نثار خون خودشان به ملت ما و مردمان این سرزمین برای سال‌های متمادی عرضه کردند.

وی آشفته شدن خواب‌های پریشان صدام و حزب بعث و اربابانشان را نتیجه رشادت و ایستادگی رزمندگان و بسیجیان با ایمان دانست که با اراده قوی ایستادگی کردند و الهام‌بخش ملت‌های منطقه و دنیا شدند.

استقامت، پایمردی، شجاعت و نترسیدن، رمز پیروزی است

شریف با اشاره به اینکه همه پیروزی‌ها مرهون ایثار خون شهیدانی است که امروز برای آن‌ها یادواره می‌گیریم، اضافه کرد: آن‌ها به ما یاد دادند که استقامت، پایمردی، شجاعت و نترسیدن، رمز پیروزی است، همان چیزی که شما امروز در صحنه غزه شاهد هستید.

وی اظهار داشت: درود خداوند بر این انسان‌های بزرگی که توانستند هیمنه رژیم پوشالی صهیونیستی اسرائیل را در هم بشکنند و آن‌ها را دیوانه کنند، امروز همه ملت‌های جهان شاهد رفتار این رژیم ستمگر و وحشی هستند که حتی خارج از همه قواعد انسانی است.

سخنگوی سپاه پاسداران بیان کرد: رژیم صهیونیستی با دژ مستحکم و همه امکانات مهندسی عظیم و فناوری‌های جدید برای محافظت و هشدار باش در دیوار عظیم و بزرگ توسط رزمندگان محدود در سرزمین محاصره شده غزه به شکست نزدیک شده است.

وی گفت: خداوند اراده کرده است و به رزمندگان مظلوم حماس هم مانند موسی (ع) یک هدیه الهی داد که در پیش چشم هزاران ماهواره و فناوری، این دیوار عظیم را شکستند و هزار رزمنده فلسطینی تا عمق ۴۰ کیلومتری سرزمین اشغالی پیش رفتند.

شکست ابهت پوشالی صهیونیست‌ها

شریف افزود: صهیونیست‌ها برای اولین بار در تاریخ حیات ننگین‌شان هم تلفات دادند، هم اسیر و کشته دادند و بالاتر از همه و ماندگارتر از همه، ابهت پوشالی آن‌ها شکست.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بر سه پایه استوار بود که همیشه به آن‌ها می‌بالید و آن‌ها را به رخ اعراب و مسلمانان می‌کشید، اضافه کرد: پایه اول سیستم امنیتی بود، همین هشدارباش برای جلوگیری از غافلگیری که خداوند اراده کرده بود در این عملیات نه چشمان آن‌ها ببیند و نه گوش‌های آن‌ها بشنود، تا زمانی که رزمندگان حماس یقه آن‌ها را در برجک‌ها و پادگان‌هایشان گرفتند.

سخنگوی سپاه پاسداران، وضعیت خفت‌بار فرمانده‌هان تیپ و گردان‌های رژیم صهیونیستی موقع اسارت مقابل رزمندگان حماس را هدیه بزرگ الهی در عصر جدید برای امت اسلامی دانست و ادامه داد: دومین پایه که صهیونیست‌ها بر مبنای آن شاخ و شانه می‌کشیدند، ارتش اسرائیل بود که همگان خفت و خواری این ارتش را دیدند.

وی، پایه سوم اتکای رژیم صهیونیستی را حمایت آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث دانست که در بحران‌ها با ایجاد پل هوایی انواع امکانات را برای آن‌ها ارسال می‌کنند و امروز نیز اتاق جنگ صهیونیست‌ها را در دست گرفته‌اند و ابایی از گفتن آن هم ندارند، ولی کسی برای ناو‌های آمریکایی که به دریای مدیترانه آمده‌اند، ارزشی قائل نیست.

سردار رمضان شریف خطاب به رژیم صهیونیستی: ملت مسلمان فلسطین شما را به زانو درآورده است

شریف، خطاب به سران رژیم صهیونیستی و حامیان آن‌ها گفت: مطمئن باشید ملت مسلمان فلسطین شما را به زانو درآورده است و تا اضمحلال کامل شما را تعقیب می‌کند، امروز دنیا، دنیای علم و آگاهی است و اعلام انزجار از جنایت‌های وحشیانه صهیونیست در سراسر دنیا نشانه بیداری و هوشیاری ملت‌های جهان است.

وی با یادآوری روند غصب سرزمین فلسطین و رسیدن صهیونیست‌ها از چند هزار نفر به چند میلیون نفر از طریق تخریب خانه و مزارع فلسطینیان، سلب امنیت آن‌ها و ایجاد شهرک‌هایی که ساکنان آن پیاده نظام مسلح رژیم اشغالگر است، اظهار کرد: نیرو‌های حماس و مقاومت با شناخت کامل از دشمن این عملیات پیش‌دستانه و غافلگیرانه را انجام دادند و یک پیروزی تاریخی بزرگ و ماندگار برای جبهه مقاومت رقم خورد.

سخنگوی سپاه پاسداران تأکید کرد: اگر صهیونیست‌ها همه غزه را هم بمباران کنند حیثیت نظامی و امنیتی آن‌ها بازنخواهد گشت.

وی افزود: شما مطمئن باشید رزمندگان مقاومت که این عملیات را انجام داده‌اند صهیونیست را خوب شناختند و اگر دشمن حماقت کند و جنگ زمینی را شروع کند، برگ برنده دیگری توسط جریان مقاومت رو می‌شود و یک بار دیگر خفت بزرگ‌تری را به صهیونیست‌ها تحمیل می‌کنند.

جبهه مقاومت در فلسطین مصمم است تا سرزمین‌های مادری خود را پس بگیرد

شریف گفت: مردان و زنان جریان مقاومت به ویژه حماس و جهاد اسلامی با تجربه و شجاع هستند و دشمن را خوب می‌شناسند و مصمم هستند سرزمین‌های مادری خود را پس بگیرند و اراده خداوند تحقق می‌یابد.

وی اضافه کرد: امروز جریان مقامت طوفانی‌تر، معنادارتر و جدی‌تر از همیشه است و رویکرد مقاومت و مبارزه شرایط را نسبت به گذشته متفاوت کرده است.

سخنگوی سپاه پاسداران ادامه داد: خشم عمومی مردم فلسطین از تحمل ۷۵ سال تحقیر توسط صهیونیست‌ها سر برآورده است و رزمندگان راه را پیدا کرده‌اند و برای اولین بار در طوفان‌الاقصی بدون تکیه بر کسانی که غیر از حرف پشتیبانی نداشته‌اند، توانستند ژنرال‌های صهیونیستی را به زانو درآورند.

مسؤولان باید با تمام وجود به این مردم خدمت کنند

وی برنده نهایی را جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین دانست و با اشاره به نقش امامین انقلاب و رهبری‌های حکیمانه در کسب پیروزی‌های بزرگ و سربلندی و سرافرازی ملت بزرگ ایران، دلیل هجمه به جایگاه رهبری معظم انقلاب را ناشی از شکست دشمنان دانست و گفت: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و مسؤولان باید با تمام وجود به این مردم خدمت کنند.

شریف تصریح کرد: مردم ایران خادم و خائن را خوب می‌شناسند و گواه آن تشییع باشکوه سردار سلیمانی است که یک شاخص از هوشمندی مردم ایران است، که می‌دانند چه کسانی به آن‌ها خدمت می‌کنند.
منبع/فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار