بوشهری‌ها در اجتماع باشکوهی ضمن حمایت و همدری با مردم مظلوم غزه جنایات اسرائیل غاصب را محکوم کردند.
کد خبر: ۱۱۳۴۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲ 27 October 2023

به گزارش تابناک بوشهر، مردم همیشه در صحنه بوشهر امشب در حمایت از جبهه مقاومت فلسطین و همدردی با مردم مظلوم غزه در گلزار شهدای بهشت صادق علیه‌السلام بوشهر اجتماع کردند.

در این مراسم که قشر‌های مختلف مردم از جمله جوانان، نوجوانان، مادران به همراه فرزندان خردسال و نوزاد خود و اقشار مختلف دیگر حضور داشتند ضمن محکوم کردن جنایات اسرائیل غاصب در قتل و عام کودکان، زنان و دیگر اقشار مردم بی دفاع، با مردم مظلوم غزه همدردی کردند.

در این مراسم یکی از روحانیون با محکوم کردن حملات ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس علیه مردم مظلوم فلسطین به ویژه غزه اظهار داشت: اینگونه جنایت در تاریخ ثبت نشده چراکه این رژیم جعلی با بمباران منازل مسکونی، بیمارستان و مراکز آموزشی همه کنوانسیون‌های بین‌المللی را زیر پا گذاشته است.

وی تاکید کرد: باید سران رژیم صهیونیستی در حمله با سلاح‌های کشتار جمعی و به خاک و خون کشیدن مردم بی دفاع مظلوم فلسطین به عنوان جنایت جنگی محاکمه شوند.

این روحانی بمباران مرکز درمانی غزه را نشانه ضعف و فروپاشی اسرائیل غاصب دانست و بیان کرد: ضربه جبهه مقاومت به رژیم صهیونیستی غیرقابل ترمیم و نابودی آن تسریع کرده است.

در این مراسم ضمن قرائت جوشن صغیر در سوگ شهدای غزه مداحی شد.
منبع/تسنیم

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار