امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه جهان بی‌وجدان مستکبر نه تنها نظاره‌گر بلکه حامی جنایات رژیم صهیونیستی است، گفت: مقصر اصلی جنایات امروز در غزه، آمریکاست.
کد خبر: ۱۱۳۴۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸ 27 October 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: غزه امروز در اوج مظلومیت به سر می‌برد، اما مقتدرانه برای باز پس گرفتن سرزمین خود ایستاده است و جان و مال خود را فدا می‌کند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه شاهد محرومیت مردم مظلوم غزه از هرگونه امکانات برق، گاز، آب و درمان هستیم، ادامه داد: متاسفانه جهان بی‌وجدان مستکبر نه تنها نظاره‌گر بلکه حامی جنایات رژیم صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه مقصر اصلی جنایات امروز در غزه، آمریکا است، افزود: تمامی جنایات و شرارت‌ها از از آمریکا نشات می‌گیرد که با حضور در هر عرصه‌ای جنایت آفریده است.

نکونام تصریح کرد: امروز آمریکا نوزاد نامشروع خود یعنی رژیم صهیونیستی را در حال مرگ می‌بیند به همین دلیل به کمک او شتافته است بلکه بتواند او را زنده نگه‌دارد، اما این شدنی نیست.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های آمریکا نیز دیگر چاره‌ساز نبوده و رژیم صهیونیستی نمی‌تواند روی پای خود بایستد، بیان کرد: اقتدار مقامت تحسین برانگیز است و در برابر این شیاطین محکم‌تر و مقام‌تر از پیش ایستاده است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه صبر و تحمل مردم غزه نشان از اطمینان آن‌ها از پیروزی حق علیه باطل است، گفت: صبر مردم مظلوم غزه برای کشور‌های اسلامی یک الگو و عبرت بزرگ است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مقاومت تنها در حال دفاع از خود است، اما اگر آمریکایی‌ها عرصه را به جایی برسانند که وارد جنگ شوند صهیونیست‌ها از چندین نقطه محاصره می‌شوند و از بین می‌روند همچنین در شرایط فعلی کمک‌های ما به مقاومت تلاش‌های مادی و معنوی است و نیاز امروز آن‌ها حمایت جهان اسلام و در کنار آن‌ها بودن است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار