کد خبر: ۱۱۳۶۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰ 05 November 2023

اگر قصد برون سپاری پروژه های سئو خود را در مشهد دارید، می خواهیم در این مقاله به بررسی بهترین متخصصان سئو شهر مشهد بپردازیم. این لیست بر اساس تجربه و چندین سال فعالیت در اکوسیستم سئو شهر مشهد به دست آمده است. لازم به ذکر است قبل از برون سپاری پروژه خود حتما تحقیقات لازم را در مورد آن متخصص یا شرکت داشته باشید.

نکات مهم در زمان عقد قرارداد سئو:

زمانی که تصمیم گرفتید پروژه سئو خود را به یک فرد سئوکار یا یک شرکت سئو واگذار کنید حتما 4 مورد را در مورد آن فرد یا شرکت بررسی کنید.

در وهله اول رزومه فرد را بررسی کنید. توجه داشته باشید که رزومه حتما متعلق به آن فرد است و 0 تا 100 پروژه از استراتژی تا اجرا با خود فرد بوده است.

در مرحله بعد حتما با پرس و جو از مشتریان قبلی آن فرد، از میزان تعهد کاری متخصص سئو مطمئن شوید.

مورد سوم مربوط به گزارش دهی پروژه ها می باشد. هر ماه باید یک گزارش عملکرد از وضعیت پروژه سئو دریافت کنید. اگر می توانید یک الی دو گزارش از پروژه های قبلی فرد دریافت کنید.

و مورد آخر که باید بررسی کنید، هزینه های پروژه سئو می باشد. هزینه های هر پروژه سئو شامل سه بخش دستمزد متخصص، هزینه های محتوایی و هزینه های سئو خارجی علی الخصوص رپورتاژ آگهی می باشد.

معرفی متخصصان سئو در مشهد به طور کامل

لیست کامل متخصصان سئو مشهد:

در ادامه لیستی از بهترین متخصصان سئو در مشهد ارائه می دهیم.

  1. حسین یوسفی: یکی از برترین سئوکاران مشهد آقای حسین یوسفی هستند که هم اکنون در مجموعه فرامهام مدیریت تیم سئو و دیجیتال مارکتینگ را بر عهده دارند و در شهر مشهد رویداد اپتیمایز را بنا نهاده اند که به بررسی موضوعات روز سئو می پردازد.
  2. محمد شهپری: آقای شهپری از قدیمی ترین متخصصان سئو در مشهد می باشند. ایشان مدیر سئو شرکت ایران سرور بودند و پس از آن به عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ در شرکت اوکی اکسچنج مشغول به فعالیت شدند. از فعالیت های مهم ایشان راه اندازی ایونت شاهراه دیجیتال می باشد که به صورت کشوری برگزار می گردد.
  3. حسین رضایی: آقای رضائی از سال 96 مدیر سئو شرکت دیجیتال مارکتینگ ماتو بودند. ماتو به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ ایران شناخته می شود. در رزومه ایشان سئوی سایت آجیل و خشکبار برادران حسینی و برندهای مطرح دیگری به چشم می خورد. هم اکنون ایشان به صورت پروژه ای و مشاوره ای مشغول ارائه خدمات سئو در مشهد می باشند.
  4. پیام مختارنیا: آقای مختارنیا به عنوان یکی از همکاران آقای شهپری مدتی در مجموعه ایران سرور بودند و هم اکنون نیز به عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ شرکت اوکی اکسچنج مشغول به کار هستند. همچنین ایشان در حال تولید ویدئوهای آموزشی در مورد سئو هستند.
  5. میکائیل علیپور: آقای میکائیل علیپور به عنوان مدیر سئو هلدینگ دایان مشغول به کار بودند و سپس به ایران سرور منتقل و هم اکنون مدیریت تیم سئو این شرکت را عهده دار می باشند.
  6. علیرضا ناجی: آقای ناجی یکی از برترین متخصصان سئو در ایران است که در زمینه اسکیما و EEAT تحقیقات زیادی داشته اند. ایشان در زمینه انتقال جدیدترین اطلاعات سئو به کل اکوسیستم سئو تلاش های زیادی کرده اند.
  7. امیر آئمی: آقای ائمی هم اکنون به عنوان مدیر سئو ایران هتل آنلاین مشغول به فعالیت هستند و جزء متخصصان سئو در مشهد می باشند.
  8. حمیدرضا حسندخت: آقای حسندخت به عنوان یکی از کارشناسان ارشد در مجموعه ایران هتل آنلاین مشغول به کار هستند. ایشان هم در زمینه آموزش سئو دوره هایی را برگزار کرده اند.
  9. جواد یاسمی: آقای یاسمی که با شرکت یاسئومی شناخته می شوند جز سئوکاران قدیمی مشهد می باشند.
  10. امیر قمصری: آقای قمصری با مجموعه نیوسئو از قدیمی ترین سئوکاران مشهد می باشند که در زمینه آموزش سئو قدم های بزرگی برداشته اند.
  11. نیما طاحونی: آقای طاحونی یکی از سئوکاران جوان مشهد می باشد که دارای دانش و درک بالایی از سئو می باشند. ایشان در مجموعه رشدانا به عنوان مدیر سئو مشغول به فعالیت بوده اند و روی کلمات سختی همچون دوره دیجیتال مارکتینگ و سئو رتبه کسب کرده اند.
  12. الیاس علیپور: آقای الیاس علیپور با مجموعه دی ام هوس مشغول به خدمت رسانی به کسب و کارها می باشند.
  13. حافظ رضائی: آقای حافظ رضایی نیز از قدیمی های سئو در مشهد هستند که با مجموعه های آنلاینر و آغازینو در حال خدمات رسانی در زمینه سئو و دیجیتال مارکتینگ به کسب و کارها می باشند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار