دوازدهمین دوره مسابقات کبدی دسته‌جات آزاد کشور به میزبانی شهرستان اردکان و با حضور 23 تیم از نقاط مختلف کشور آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۱۳۶۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳ 09 November 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، حمیدرضا ایزدی رئیس هیئت کبدی استان یزد در این رابطه اظهار کرد: برای نخستین بار لیگ دسته جات آزاد کبدی ساحلی کشور در شهرستان اردکان برگزار می شود و در این دوره از مسابقات 23 تیم از سراسر کشور حضور دارند.
وی تعداد تیم های استان یزد در این دوره از مسابقات را چهار تیم دانست و عنوان کرد: باشگاه حیدریون الف، ب و ج و تیم هوادار شاه ابوالقاسم تیم‌هایی هستند که در این دوره حضور دارند.
رئیس هیئت کبدی استان یزد با بیان اینکه استان‌های ساحلی کشور درخواست میزبانی این مسابقات را داشتند گفت: با نگاه ویژه رئیس فدراسیون کبدی کشور، میزبانی این دوره از مسابقات به یزد داده شد.
صفرمحمد ساریخانی رئیس کمیته داوران و سرپرست فنی این دوره از مسابقات هم اظهار داشت: دوازدهمین دوره مسابقات کبدی دسته جات آزاد کشور در استان یزد و شهرستان اردکان از 16 تا 20 آبان در حال برگزاری است.
وی افزود: برترین بازیکنان این مسابقات برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند و از این جهت مسابقات دارای اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
رئیس کمیته داوران و سرپرست فنی مسابقات کبدی کشور هیئتی متشکل از اعضای فنی فدراسیون، داوران و کمیته مسابقات نفرات برتر را برای حضور در مسابقات آسیایی انتخاب خواهند کرد تا تیم ملی کشورمان حضور خوبی در تایلند داشته باشند.
از کل داوران فعال در استان‌های مختلف که عملکرد خوبی را در استان‌ها ثبت کرده‌اند به داوری در این مسابقات می‌پردازند و اکثریت داوران حاضر سابقه قضاوت در مسابقات بین المللی را دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار