کیش- ایرنا- سفیر کوبا در جمهوری اسلامی ایران گفت: کیش می‌تواند قطب صنعت سازگاز با محیط زیست در منطقه باشد و به عنوان یک الگو در سطح جهانی مطرح شود.
کد خبر: ۱۱۳۷۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰ 11 November 2023

به گزارش تابناک جزیره، آلبرتو گونزالس کاسالس، با بیان اینکه اولین سفرش به کیش را تجربه می‌کند، اظهار کرد: مدت کمی در کیش بودم، اما آب و هوای پاک و طبیعت جذاب این جزیره به قدری زیبا است که با سواحل کارائیب برابری می‌کند؛ ما شگفت زده و علاقه‌مند به سرمایه گذاری در حوزه گردشگری کیش هستیم.

وی اضافه کرد: ما می‌توانیم در طرح‌های داروسازی و پروژه‌های مشترک بزرگ در کیش همکاری کنیم.

امریکا و اسرائیل روز به روز منزوی می‌شوند

سفیر کوبا در جمهوری اسلامی ایران با اشاره به رای گیری برای تحریم دوباره کوبا در سازمان ملل، گفت: عملا تمامی کشور‌ها به جز اسرائیل و امریکا با اعمال تحریم‌های جدید و یک طرفه علیه کوبا مخالف بودند که این نشان از انزوای استکبار دارد.

وی اضافه کرد: کوبا ۶۳ سال و ایران نیز حدود ۴۴ سال تحریم است؛ اما این کشور‌ها حتی در شرایط سخت تحریمی نیز توانستند رشد قابل توجهی داشته باشند.

«آلبرتو گونزالس کاسالس» هدف اصلی از تحریم‌های اعمال شده یک طرفه را نابودی استقلال ملت‌ها عنوان کرد و افزود: امریکا نتوانست تا با تحریم‌ها، استقلال ما را بگیرند؛ شرایط به گونه‌ای شده که توسعه امروز ایران در حوزه بازرگانی و تجارت نشان از بی اثر بودن تحریم‌ها دارد و این بر همگان عیان است.

برچسب ها: جزیره کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار