در اختتامیه سی و سومین جشنواره استانی تئاتر خراسان رضوی نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» از نیشابور به کارگردانی محسن مسعودی فر در بخش صحنه ای،به جشنواره منطقه‌ای فجر راه یافت.
کد خبر: ۱۱۳۷۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲ 15 November 2023

به گزارش تابناک رضوی، رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی نیشابور اظهار کرد: سی‌وسومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی با حضور ۲۲ گروه تئاتری از سراسر استان از ۲۰ تا ۲۳ آبان ۱۴۰۲ دردر سالن اصلی تئاتر شهر، سالن استاد نوری حوزه هنری خراسان رضوی و تماشاخانه بهار در بوستان ملت شهر مشهد برگزار شد

علیرضاسیدآبادی گفت: نمایش "عامدانه، عاشقانه و قاتلانه" از نیشابور را به عنوان اثر منتخب از دیدگاه داوران پیشکسوت و داوران منتقد برگزیده جشنواره معرفی شد.


سیدآبادی یادآورشد:هیات داوران منتقدین سی و سومین جشنواره شامل «محمد مداح حسینی، احسان روحی، فرشید تمری» بودند که هما سعادت برای تئاتر عامدانه، عاشقانه، قاتلانه از نیشابور را بازیگر زن برگزیده معرفی کردند.


وی خاطر نشان کرد: داوران متشکل از رضا صابری، مهدی نصیری و سیدجواد اشکذری برترین های سی‌وسومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی در بخش صحنه‌ای را معرفی کردند

وی عنوان کرد: «هما سعادت» برای نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه»، موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن و سعیده احمدآبادی برای «عامدانه، عاشقانه و قاتلانه» رتبه سوم بخش بازیگری زن را به خود اختصاص دادند.


سیدآبادی عنوان کرد: در بخش موسیقی معین اعتقادی «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» از نیشابور رتبه دوم را کسب کرد.

وی ادامه داد: در بخش کارگردانی هم به محسن مسعودی‌فر برای کارگردانی نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» رتبه سوم از آن خود کرد.


رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» از نیشابور برای حضور در جشنواره منطقه‌ای فجر معرفی شد که با حضور مسئولین لوح تقدیر،تندیس و جوایز به برترینهای جشنواره اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار