کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهرگفت: از اواخر وقت یکشنبه هفته آینده فعالیت سامانه جدید بارشی در این استان آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۸۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳ 17 November 2023

به گزارش تابناک بوشهر، پیام مساعدی اظهار کرد: فعالیت سامانه بارشی پیش رو سه روزه و همراه با رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی امروز و فردا در برخی از ساعات، وزش باد و در صبحگاه نیز وقوع مه از پدیده‌های غالب در سطح استان و روی دریا خواهد بود.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآورشد: در ساعت‌هایی از وقت امروز، بصورت پراکنده در سطح استان و روی دریا رشد ابر، احتمال وقوع بارش باران و رعد و برق دور از انتظار نخواهد بود.
مساعدی یادآور شد: از ابتدای فعالیت سامانه بارشی اخیر تاکنون گناوه، خارگ، بوشهر، خورموج و عسلویه به ترتیب با ۵۲.۶، ۴۴، ۳۵، ۳۰ و ۲۹ میلیمتر بیشترین میزان بارش را داشتند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر عنوان کرد: میزان بارش‌ها در برازجان، دیلم، اهرم، دیر، جم و کنگان نیز به ترتیب ۲۲، ۱۹، ۱۴، ۸ و ۶ میلیمتر گزارش شده است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و امروز در برخی نقاط افزایش ابر با احتمال بارش باران و رعد و برق و فردا مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا غربی با سرعت هشت تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.

وی گفت: ارتفاع موج دریا در سواحل استان نیز ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول ۰۵:۲۵، مد اول دریا ۱۱:۴۵، جزردوم ساعت ۱۴:۳۰ و مد دوم ساعت ۲۲:۰۵ خواهد بود.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار