مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: باتوجه به ظرفیت های ایجاد شده در شهرداری مشهد، طی تفاهم نامه ای تجربیات حاصل از چهار اقدام شهرداری در اختیار شهر دوشنبه قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۱۳۹۱۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰ 21 November 2023

به گزارش تابناک رضوی، محمدرضا سمیعی در خصوص تفاهم نامه همکاری میان مشهد و شهر دوشنبه در تاجیکستان اظهار کرد: باتوجه به ظرفیت های ایجاد شده در شهرداری مشهد، طی تفاهم نامه ای تجربیات حاصل از چهار اقدام شهرداری در اختیار شهر دوشنبه قرار می‌گیرد.
وی افزود: اولین اقدام، انتقال تجربیات حوزه حمل و نقل هوشمند است؛ پرداخت الکترونیک با کارت شهروندی «من‌کارت» از سال ۹۰ آغاز شده و در حال حاضر روزانه حداقل یک میلیون تراکنش از این طریق صورت می‌گیرد و نمونه موفقی در کشور محسوب می‌شود.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد بیان کرد: موضوع بعدی انتقال تجربیات در حوزه خدمات شهری است که براساس تفاهم نامه مذکور، اقدامات صورت گرفته در سامانه جامع پسماند، سامانه های تفکیک زباله از مبدا بصورت هوشمند و اپلیکیشن های مختلف منتقل می‌شود.
سمیعی خاطرنشان کرد: تجمیع دکل های مخابراتی موضوع دیگر در تفاهم نامه است که براساس آن تجربیات، طراحی و اجرا توسط شهرداری مشهد انجام می‌شود.
وی اضافه کرد: آخرین موضوع، انتقال تجربیات در خصوص زیست بوم نوآوری وایجاد پارک های فناوری است که در حال حاضر تجربیات بدست آمده را می توان به شهر دوشنبه منتقل نمود و با مشارکت سایر همکاران شهرداری و استان در راستای ایجاد پارک فناوری در شهر دوشنبه اقدام نمود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار