برگزیدگان جشنواره ادبیات داستان کوتاه بسیج (ادب) در استان بوشهر با حضور مسئولان و شماری از اصحاب فرهنگ و هنر معرفی شدند.
کد خبر: ۱۱۳۹۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵ 24 November 2023

به گزارش تابناک بوشهر، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر روز پنجشنبه در این آئین با اشاره به اهمیت ادبیات داستانی در روایت سازی برای جوانان و نوجوان اظهار کرد: داستان از کهن‌ترین هنر‌های بشری است و حتی نقش نگار‌های اولیه نیز به نوعی داستان سرایی از وقایع هستند.

"مصطفی مردانی" افزود: ارزشمندی داستان با گذر زمان بیشتر شده و در شرایط امروزی با توجه شتاب روزافزون وقایع داستان‌های کوتاه مخاطبان بسیاری دارد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر در خصوص بخش‌های یازدهمین جشنواره ادبیات داستان کوتاه بسیج گفت: فراخوان این رویداد هنری در بخش‌های بزرگسال، زیر ۱۷ سال و بخش ویژه غزه منتشر شد و در بخش بزرگسالان "شایسته قیام"، "حبیب خدامی" و فرخ رزمی" به ترتیب حائز عنوان‌های نخست تا سوم شدند و در این بخش همچنین از "فرشته گزدرازی" تقدیر شد.

وی یادآور شد: در بخش زیر ۱۷ سال "محمدمهدی مردانی"، "فاطمه جعفرپور" و " آمنه طبیبان مجرد" رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

مردانی اظهار کرد: در بخش غزه "محمدمهدی مردانی" رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

وی یادآور شد: خداداد رضایی، عبدالکریم نیسنی و صدیقه مزارعی زاده داوری آثار جشنواره ادبیات داستان کوتاه بسیج را در استان بوشهر را بر عهده داشتند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار