یکی از قابلیت های دیگر برنامه ایتا که امروزه طرفداران زیادی را داشته تشخیص آنلاین بودن افراد در ایتا است که به خیال خودشان آنلاین بودن شان را برای کاربران مخفی کرده اند.
کد خبر: ۱۱۳۹۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶ 25 November 2023

تشخیص آنلاین بودن در ایتا

برای این کار راه کار هایی در نظر گرفته شده که اکنون به این موارد می پردازیم، شما هم از طریق خود برنامه ایتا میتوانید آنلاین بودن یک کاربر را بررسی کنید و هم از طریق برنامه های جانبی که برای این کار در نظر گرفته شده است که در ادامه به تک تک این موارد می پردازیم.

چگونه بفهمیم چه کسی در ایتا آنلاین است

همانطور که گفته شد تشخیص آنلاین بودن در ایتا یکی از قابلیت های خوب و جذاب این برنامه است، اگر کاربری قصد دارد از این قابلیت استفاده کند باید ابتدا برنامه خود را به آخرین ورژن به روزرسانی کرده تا بتواند از این قابلیت استفاده کند اکنون که ایتا را به روزرسانی کردید باید ابتدا:

چگونه بفهمیم چه کسی در ایتا آنلاین است

وارد پی وی یک کاربر شده و همانطور که در عکس نیز مشاهده می کنید اگر آنلاین باشد در بالای صفحه عبارت آنلاین مشاهده خواهد شد.

ممکن است کاربری آنلاین بودن خود را برداشته باشد و اگر اورا ببینید ملاحظه خواهید کرد نوشته شده آخرین بازدید اخیرا در این صورت دیگر نمیتوانید آنلاین بودن یک کاربر را در ایتا بررسی کنید.

این گونه میتوانید ازطریق خود برنامه ایتا آنلاین بودن یک کاربر را بررسی کنید، اکنون همراه ما باشید تا به دانلود برنامه تشخیص انلاین بودن در ایتا بپردازیم:

برنامه تشخیص آنلاین بودن در ایتا

برای تشخیص آنلاین بودن در ایتا راه و روش هایی وجود دارد یکی از این روش ها با استفاده از بخش پیام های ایتا است که در بند قبلی به صورت ۰ تا ۱۰۰ به این موضوع پرداخته شد اکنو.ن قصد داریم بهترین برنامه تشخیص آنلاین بودن در اینستاگرام را برای شما عزیزن معرفی کنیم.

برنامه تشخیص آنلاین بودن WATrace

WATrace یکی از برنامه های شبکه ی اجتماعی است که به شما این امکان را می دهد که بتوانید از این طریق آخرین بازدید کاربرانتان را در روبیا چک کرده و زیر نظر داشته باشید اگر می خواهید نسبت به دوستان خود اطلاعات و شناخت بیشتری داشته باشید می توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید.

کار با برنامه ی WATrace بسیار آسان بوده و به راحتی میتواند این برنامه را از گوگل پلی دانلود و سپس نصب کنید برای دانلود و نصب برنامه ی WATrace میتوانید از لینک قرار داده شده استنفاده نمایید. با برنامه ما می توانید زمان آنلاین خود را بررسی کنید. یا اوقات آنلاین بچه های خود را ببینید و آن را مدیریت کنید. برنامه ما دارای دوره استفاده رایگان است ، بنابراین شما می توانید از آن به صورت رایگان استفاده کنید و با ویژگی های برنامه آشنا شوید.

با برنامه WATrace می توانید زمان آنلاین خود را بررسی کنید. یا اوقات آنلاین بچه های خود را ببینید و آن را مدیریت کنید. برنامه WATrace دارای دوره استفاده رایگان است ، بنابراین شما می توانید از آن به صورت رایگان استفاده کنید و با ویژگی های برنامه آشنا شوید.

در نتیجه

در این مقاله سعی کردیم به صورت کامل به مبحث مهم دانلود نرم افزار تشخیص آنلاین بودن در ایتا بپردازیم و پاسخ این سوال را که چطور بفهمیم چه کسی در ایتا آنلاین است را بگیریم.

با استفاده از نرم افزار WATrace به راحتی میتوانید آنلاین بودن کاربرانتان را زیر نظر داشته باشید.

جز این برنامه برای شما عزیزان بیان شد چگونه میتوانید بازدید یک کاربر را از طریق خود برنامه چک کنید این راهکار مطمعن تر است و جواب گویی آن ۱۰۰ درصد میباشد اگر این روش برای شما امکان پذیر نبود سعی کنید از برنامه WATrace استفاده کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار