امام جمعه برازجان گفت : تهیه کپسول گاز مایع برای مردم استانی که پایتخت نفت و گاز کشور است، به یک دغدغه‌ و نگرانی جدی تبدیل شده است.
کد خبر: ۱۱۴۰۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱ 01 December 2023

به گزارش تابناک بوشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نمازجمعه این شهر، با اشاره به افزایش چند برابری قیمت کپسول گاز مایع، اظهار داشت: با اعلام نرخ چندبرابری کپسول گاز مایع، آن دسته از مصرف کنندگانی که سهمیه گاز یارانه‌ای ندارند، افزایش بعضا تا ۱۰ برابری نرخ‌ها برایشان غیرقابل تحمل است.

امام جمعه برازجان افزود: در واقع این نرخ گذاری جدید در کنار ابهامات، اعتراضاتی را از جانب برخی افراد از جمله، اغذیه فروشان، مراکز خوابگاهی و برخی از کارگاه‌ها به همراه داشته است، البته با توجه به تجربه گذشته در دو نرخی شدن بنزین، به نظر می‌رسد در آینده، شاهد بازار سیاه کپسول‌های گاز هم باشیم.

مصلح ابراز داشت: مسوؤلان باید تدبیری بیاندیشند که اخلالی در زندگی مردم ایجاد نشود و همچون گذشته سیلندر گاز مورد نیاز مردم به قیمت یارانه‌ای تامین شود.

امام جمعه برازجان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار بسیجیان، اظهار کرد: نقشه آمریکا برای تشکیل خاورمیانه جدید به کلی ناکام ماند که نابودی حزب‌الله جزئی از نقشه بود؛ حزب‌اللّه ۱۰ برابر قوی‌تر شد و خواستند عراق را ببلعند و سوریه را قبضه کنند، نتوانستند و تمام کردن مسئله فلسطین به نفع رژیم غاصب با طرح خائنانه «دو دولتی» هم جزئی از نقشه «خاورمیانه جدید» بود که آن هم نتوانستند.

مصلح با ذکر فرمایشات رهبر انقلاب، گفت: در قضیه لبنان آمریکایی‌ها گفتند که دنبال تشکیل خاورمیانه جدید هستند، خاورمیانه یعنی؛ همین غرب آسیا، گفتند می‌خواهند این منطقه را که اسمش را گذاشتند خاورمیانه یک نقشه جدیدی به این بدهند، خاورمیانه جدید یعنی یک نقشه جغرافیای سیاسی نویی بدهند بر چه اساس؟ بر اساس تأمین نیاز‌ها و منافع نامشروع آمریکا.

مصلح بیان کرد: چیزی که آن‌ها می‌خواستند البته اتفاق نیفتاد، آنچه که آن‌ها دنبالش بودند اتفاق نیفتاد. آن‌ها خواستند حزب‌اللّه را نابود کنند در نقشه جدیدی که داشتند یکی‌اش این بود نابودی حزب‌اللّه، در حالی که حزب‌اللّه ۱۰ برابر قوی‌تر شد.

وی گفت: آن‌ها خواستند عراق را ببلعند نتوانستند، می‌خواستند سوریه را قبضه کنند عوامل نیابتی خودشان را به اسم داعش و جبهةالنصره و از این حرف‌ها انداختند به جان دولت سوریه، هفت، هشت، ۱۰ سال هم مدام تزریق کردند، پشتیبانی کردند، پول دادند، امکانات دادند، نشد، ناکام شدند.

مصلح عنوان کرد: خاورمیانه جدیدی که آن‌ها می‌خواستند درست کنند به کلی ناکام شد و یکی از اجزای این خاورمیانه این بود که مسئله فلسطین را به نفع رژیم غاصب تمام کنند، اصلاً چیزی به نام فلسطین دیگر باقی نماند همان دو دولت خائنانه‌ای را هم که قبلاً تصویب کرده بودند، آن را هم زیرش زدند. نتوانستند و نشد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار