استاندار یزد با اشاره به میزبانی استان یزد از ۵ شهید خوشنام دوران دفاع مقدس در هفته جاری، گفت: برنامه ریزی های لازم جهت برگزاری باشکوه و شایسته مراسم استقبال، وداع، تشییع و تدفین شهدا صورت گیرد.
کد خبر: ۱۱۴۱۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸ 02 December 2023

 

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، ایتاندار یزد در نشست «شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس» و «ستاد استقبال، وداع، تشییع و تدفین شهدای گمنام» اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) در یکی از بیانات خود در باب گرامیداشت یاد شهدا می فرمایند: امروز فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا، کمتر از شهادت نیست.

وی با بیان اینکه فرمایش مذکور از یک فقیه و مفسر قرآن کریم، عالم ربانی و کارشناس مسائل دینی است، خاطرنشان کرد: با این نوع نگاه به حوزه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، برنامه های این حوزه به صورت ویژه تر دنبال خواهد شد.

فاطمی در ادامه با اشاره به میزبانی استان یزد از ۵ شهید خوشنام دوران دفاع مقدس در هفته جاری، اظهارداشت: برنامه ریزی های لازم جهت برگزاری باشکوه و شایسته مراسم استقبال، وداع، تشییع و تدفین شهدا صورت گیرد.

استاندار یزد برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را از برنامه های بزرگ و ارزشمند فرهنگی دانست و گفت: برگزاری مراسم وداع با شهدای خوشنام در مدارس و دانشگاه ها در دستورکار قرار گیرد.

فاطمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ضرورت پیگیری ویژه مسائل مربوط به خانواده شهدا و ایثارگران، گفت: هر فرد در هر جایگاهی باید با تمام وجود و اعتقاد در برابر این جامعه بزرگ ادای احترام کرده و مسائل و مطالبات ان ها را پیگیری کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار