فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) گفت: امسال تدابیر لازم برای اعزام ۸ هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز، دانشجو و مردم در چهارمحال و بختیاری به اردوی راهیان‌نور اندیشیده شده است که تا کنون از این تعداد ۲ هزار نفر راهی سرزمین نور شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۴۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹ 03 December 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، محمد علی‌اکبری بعدازظهر امروز در جلسه هماهنگی و پشتیبانی اردوی راهیان‌نور چهارمحال و بختیاری با اشاره به ابلاغ سهمیه استان در سال جاری، گفت: امسال تدابیر لازم برای اعزام ۸ هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز، دانشجو و مردم در استان به اردوی راهیان‌نور اندیشیده شده است که تا کنون از این تعداد ۲ هزار نفر راهی سرزمین نور شده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت قمر‌بنی‌هاشم (ع) افزود: تا پایان سال ۶ هزار و ۴۰۰ نفر باقی مانده نیز به سمت سرزمین‌های نور واقع در شمال غرب و جنوب غرب کشور اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به آمادگی لازم برای اعزام دانش‌آموزان و دانشجویان به اردو‌های راهیان‌نور، عنوان کرد: باید از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی برای اعزام اقشار مختلف با پشتیبانی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) استفاده شود تا مردم از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید کنند و با عملکرد رزمندگان آشنا شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار