معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری یزد مطرح کرد: نمایشگاه هفته پژوهش سالانه ۱۶ آذر ماه در محل نمایشگاه بین المللی برگزار می شود و شهرداری نیز در این نمایشگاه در سه حوزه، فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا)، مدیریت نوسازی و تحول سازمانی معاونت برنامه‌ریزی و مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری برای معرفی دستاوردهای شهرداری در این نمایشگاه حضور دارند.
کد خبر: ۱۱۴۲۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴ 07 December 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، مجید بیکی ادامه داد: معاونت برنامه ریزی به عنوان متولی طرح های پژوهشی و اطلاعاتی، نیاز های مورد نیاز واحدهای شهرداری را در زمینه پژوهشی و اطلاعاتی با همکاری واحد مورد نظر رفع و دستاوردهای آن را در این نمایشگاه عرضه می کند.
وی افزود: طبق فراخوانی که سالانه به واحدهای مختلف شهرداری داده می شود کلیه فعالیت های پژوهشی، مطالعاتی و خلاقانه ای که انجام می شود جمع آوری و در غرفه شهرداری در معرض دید عموم قرار می گیرد.
بیکی بیان کرد: همچنین سازمان فاوا شهرداری در زمینه نرم افزارها و سامانه های تولید شده و مرکز خلاقیت شهرداری با توجه به ارتباطی که با صنعت دارد، تمام نیازهای فناورانه ی شهرداری را شناسایی و برای رفع نیازها با صنعت ارتباط برقرار می کند آخرین دستاوردها را در این نمایشگاه به عموم شهروندان ارائه خواهند داد.
لازم به ذکر است که دهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان در مرکز نمایشگاه های بین المللی استان یزد از ۱۳ تا ۱۶ آذر ماه و از ساعت ۱۶ تا ۲۱ برای بازدید عموم دایر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار