جمعی از مسؤولان استان بوشهر از روند برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان در عسلویه بازدید کردند.
کد خبر: ۱۱۴۲۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳ 11 December 2023

به گزارش تابناک بوشهر، در دومین روز از رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان بوشهر که در عسلویه در حال برگزاری است، عصر امروز مسؤولان استان در کنار شرکت‌کنندگان حضور یافته و از نزدیک با دستاوردها و آثار این دوره آشنا شدند در این راستا، برنامه ریزی برای هموار کردن مسیر افراد توانمند و استعدادیابی توسط مسؤولان انجام شد.

عبدالرحیم افروغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در این دیدار، اظهار کرد: رویدادهای عصر کنونی به روایتگری دقیق و هنرمندانه نیاز دارد؛ اگر ما بتوانیم مسائل حقیقی جامعه را انعکاس دهیم، در گام‌های دیگر نیز موفق خواهیم بود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه آنچه که ما از استکبار در طول تاریخ می‌بینیم روایتگری دروغ از جامعه است، ادامه داد: برای اینکه بتوانیم حقایق را به جامعه بگوییم باید نیروپروری را سرلوحه قرار دهیم تا محصولات فاخر از حقیقت‌ها تولید شود.

وی اضافه داشت: رویدادهایی مثل رویداد تولید محتوای بسیج در راستای اجرای وظیفه بسیج در میدان روایت‌ها است و به همین دلیل تربیت نیروی توانمند از اولویت‌های بسیج قرار گرفته است. 

عبدالله شاهینی رئیس حوزه هنری استان بوشهر نیز بیان کرد: افراد توانایی که در این رویداد شناخته شده‌اند، به‌عنوان نیروی لشکر انقلاب می‌توانند تاثیرگذاری عمیقی روی جامعه داشته باشند، در این راستا مسؤولان باید با این ظرفیت‌ها آشنا شده و از این هنرمندان در مسیرهای درست استفاده شود.

وی با بیان اینکه هنر، مسیر گفت‌وگوی مسؤولان با مردم را فراهم می‌کند، اعلام کرد: هنرمندان توانمند استان بوشهر خلق اثر کنشگرانه را در مسیر تخصص خود قرار داده‌اند و به همین دلیل هموار کردن مسیر هنرمندان، کمک به حفظ تکاپویی جامعه است.

8

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار