رئیس شعبه یکصدو نهم دادگاه کیفری دو یزد، به استناد مواد 40،19 و 41 قانون آیین دادرسی، با تعویق مجازات، متهم را به انجام دوره روان درمانی و دارو درمانی تحت نظارت اجرای احکام کیفری، مکلف کرد.
کد خبر: ۱۱۴۳۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵ 12 December 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمدتقی کریمی در رابطه با صدور این حکم گفت: بزهکاری متهم 21 ساله که فاقد سابقه کیفری است در موضوع مزاحمت برای بانوان در معابر عمومی و ارتکاب فعل حرام در انظار عمومی با عنایت به کیفرخواست صادرشده و محتویات پرونده به استناد اقاریر و فیلم ارائه شده محرز گردید.
وی افزود: با ملاحظه وضعیت اجتماعی و خانوادگی متهم و جلب نظر مددکار اجتماعی، قرار تعویق مراقبتی صدور حکم، به مدت 24ماه صادر و متهم مکلف می گردد تا دوره روان درمانی و دارو درمانی را طی کرده و گواهی مربوطه را اول هر ماه به اجرای احکام کیفری یزد، تحویل نماید.
این مقام قضایی خاطر نشان کرد: طبق توافق با شاکی، مقرر گردید هزینه های روان درمانی بزه دیده این پرونده نیز توسط متهم پرداخت گردد.
رئیس شعبه یکصد و نهم دادگاه کیفری دو یزد، اظهار داشت: چنانچه متهم در زمان تعویق حکم، مرتکب جرم جدیدی نشود و پایبندی خود را به تکلیف دوران تعویق، به استناد گزارش واحد اجرای احکام کیفری، حفظ نماید، حکم معافیت از کیفر پس از اتمام دوران تعویق صادر می گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار