نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با محکوم کردن جنایت تروریست‌ها در به شهادت رساندن حافظان امنیت در سیستان‌وبلوچستان، گفت: از مسوولان تقاضا می‌شود تدبیری بیاندیشند تا به‌صورت جدی جلوی این‌گونه حوادث گرفته شود.
کد خبر: ۱۱۴۳۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹ 17 December 2023

به گزارش تابناک بوشهر، آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز در تشییع پیکر پاک شهیدان هشت سال دفاع مقدس با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع‌مقدس و قدردانی از حضور باشکوه مردم در تشییع این شهدای گران‌قدر، اظهار داشت: پیام این حضور باشکوه مردم در تشییع شهدای هشت سال دفاع‌مقدس آماده بودن و تداوم راه و مسیر پاک و مقدس شهیدان است.

وی اضافه کرد: این حضور اعلام می‌کند که مردم ادامه‌دهنده مسیر شهدای گران‌قدر هستند و با تمام دشمنانی که در مقابل این انقلاب می‌ایستند تا پای جان مانند شهیدان خواهند بود و اجازه باز شدن مسیر نفوذ را به دشمنان نمی‌دهند.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری خطاب به شهیدان گران‌قدر، گفت: شهیدان گران‌قدر زنده هستند و به ظاهر از میان ما رفته‌اند و به برکت دعا و تقرب شهیدان به خداوند متعال این انقلاب در برابر دسیسه دشمنان بیمه شده است و مسیر انقلاب ادامه می‌یابد.

وی با درود به شهیدان، جانفشانی و ایثار شهدای گران‌قدر را مورد ستایش قرار داد و تصریح کرد: مردم قدرشناس امروز با حضور در تشییع پیکر این شهدا ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های آنان بار دیگر بر ادامه راه و مسیر ایثارگران و شهدای گران‌قدر تاکید کردند.

حسینی بوشهری بیان کرد: اگر چه پدر و مادر این شهیدان در کنار آنان نیستند، ولی حضور این جمعیت در تشییع پیکر شهیدان گمنام، پدران، مادران، برادران و خواهران آنان محسوب می‌شود.

نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شهیدان خودشان را وقف انقلاب‌اسلامی و حفظ دستاورد‌های این نظام کرده‌اند، گفت: شهیدان برای حفظ امنیت و آرامش جامعه اسلامی تا پای جان پیش رفتند و انقلاب را در برابر همه حوادث بیمه کردند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با محکوم کردن جنایت تروریست‌ها و اشرار در به شهادت رساندن مدافعان و حافظان امنیت در سیستان‌وبلوچستان، تاکید کرد: از مسوولان تقاضا می‌شود تدبیری بیاندیشند تا به‌صورت جدی جلو این‌گونه حوادث گرفته شود.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری ارمغان شهیدان را عزت و اقتدار ایران اسلامی دانست و بیان کرد: شهیدان با ایثارگری و جان‌فشانی نظام اسلامی ایران را مقتدر کرده‌اند به‌گونه‌ای که دشمن جرات تعرض به این نظام ندارد.

وی با قدردانی از نیرو‌های مسلح اعم از بسیج، سپاه پاسداران، ارتش و نیروی انتظامی، ادامه داد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی در ابعاد گوناگون دارای اقتدار و صلابت و همواره گوش به فرمان مقام‌معظم‌رهبری آماده جهاد، شهادت و مقابله با دشمنان هستند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار