معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه‌های 9 دی‌ماه باید همراه با بصیرت‌افزایی و آگاهی‌سازی برای مردم و به خصوص نسل جوان همراه باشد.
کد خبر: ۱۱۴۴۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷ 19 December 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، محسن حسین‌میرزایی صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت روز ۹ دی‌ماه در چهارمحال و بختیاری، گفت: اگر فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در جامعه نهادینه شود باعث رشد جامعه و انقلاب اسلامی می‌شود، زیرا این فرهنگ‌ها با انقلاب اسلامی عجین است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این روز یادآور بصیرت، پایداری و ایستادگی مردم ایران اسلامی در مقابل فتنه‌های داخلی و خارجی است که امسال با ولادت حضرت زهرا (س) مقارن شده است.

وی افزود: ایشان نماد و الگوی بی‌بدیلی در اسلام برای همه زنان و مادران است که با مقاومت و ایستادگی از امام و، ولی زمان خویش دفاع کرد.

حسین‌میرزایی بیان کرد: تمام برنامه‌های ۹ دی‌ماه امسال باید به صورت خاص و ویژه انجام شود، زیرا تمام تلاش دشمن برای ایجاد التهاب و ناامیدی در بین مردم است.

وی اظهار داشت: برنامه‌های ۹ دی‌ماه باید همراه با بصیرت‌افزایی و آگاهی‌سازی برای نسل جوان و مردم باشد که انجام این مهم، رسالت دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان را با توجه به جامعه هدف سنگین می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: برنامه‌هایی که به مناسبت ۹ دی‌ماه و ولادت حضرت زهرا (س) اجرا می‌شود باید باعث تغییر نگرش نوجوانان و جوانان شود.

حسین‌میرزایی تصریح کرد: مردم چهارمحال و بختیاری بصیرترین مردم کشور هستند، زیرا در حوادث دی‌ماه سال ۱۳۸۸ یک روز زودتر به صورت خودجوش به خیابان‌ها آمدند و با، ولی فقیه هم پیمان شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در خصوص برنامه‌های نهم دی‌ماه و ولادت حضرت زهرا س باید اطلاع رسانی دقیق و موثری انجام شود تا همه آحاد مردم در برنامه‌ها شرکت کنند.

وی افزود: تبیین جایگاه مادری و نقش زن در خانواده باعث جلوگیری از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و مشکلات در جامعه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش و فضای مجازی یک ظرفیت بسیار عظیمی برای تبلیغات برنامه‌ها است که باید مورد توجه مسؤولان مربوطه قرار بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار