رئیس کل دادگستری گلستان از صدور رای قطعی پرونده شهردار سابق گرگان در دادگاه تجدیدنظر استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۴۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹ 23 December 2023

به گزارش تابناک گلستان، حیدر آسیابی عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران گفت: دادگاه بر اساس شواهد، مدارک و مستندات، شهردار سابق گرگان را تحت عناوین اتهامی اختلاس و ارتشا، مجرم شناخت و بر اساس تبصره ماده ۳۶ قانون مجازات اسلامی، رای پرونده، رسانه‌ای می‌شود.

آسیابی افزود: طبق حکم قطعی، شهردار سابق گرگان به علت ارتکاب جرم ارتشا (دریافت رشوه) به پنج سال حبس و بابت اختلاس به چهار سال و شش ماه حبس تعزیری محکوم شد.

به گزارش فارس، سال گذشته دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان موفق به شناسایی و دستگیری اعضای شبکه فساد مالی در شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان شد که در این راستا مدیر ارشد مدیریت شهری، دو عضو شورای اسلامی شهر گرگان، چند تن از کارکنان شهرداری به همراه تعدادی کارچاق‌کن و پیمانکار شناسایی و به اتهام تخلفات و جرائم مالی دستگیر شدند.

در این راستا کیفرخواست این پرونده ۱۰ اردیبهشت ماه امسال توسط دادستان عمومی و انقلاب گرگان به دادگاه ارسال و نخستین جلسه رسیدگی به این پرونده نیز در تاریخ ۲۰ خردادماه برگزار شد.

گفتنی است، شناسایی و دستگیری متهمان باعث جایگزین شدن دو عضو علی‌البدل شورای اسلامی شهر گرگان به جای اعضای دستگیر شده شد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار