فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق:
امیر سرتیپ دوم معصومی گفت: حماسه ماندگار 9 دی، بی نظیر ترین حرکت مردمی در طول تاریخ انقلاب اسلامی جهت حفاظت از نظام مقدس، آرمان های آن و دفاع از دستاورد های انقلاب اسلامی ایران بود
کد خبر: ۱۱۴۶۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴ 30 December 2023

به گزارش تابناک رضوی، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در جمع کارکنان و فرماندهان این منطقه، حماسه نهم دی را جلوه بصیرت افزایی و ولایت مداری مردم ایران دانست و گفت: بی تردید بزرگ‌ ترین پیام این حماسه تاریخی، ضرورت بصیرت‌ و پرهیز از غفلت و نفاق است.

وی با بیان اینکه مقدسات برای ملت‌ ها قابل دفاع هستند و انقلاب اسلامی نیز یک حادثه، واقعه و جریان مقدسی بود که تحقق پیدا کرد، افزود: واقعه‌ ای که بر اساس و پایه کتاب، سنت و آموزه‌های دینی بنا شده باشد، مقدس است و برای دفاع از دین و مملکت بود که جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس اتفاق افتاد.

امیر سرتیپ دوم معصومی با اشاره به اینکه در زمان وقوع هر فتنه ای، فضا غبار آلود و غیر قابل تشخیص می‌شود، اظهار کرد: در فتنه سال 88 با فضایی که پدید آمد، تشخیص حق و باطل نا مشخص شد که در نهایت در 9 دی ماه، مردم با بصیرت و آگاهی وارد میدان شدند تا راه حق را روشن سازند.

معصومی حماسه 9 دی را یکی از روزهای ویژه و ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی دانست و یاد آور شد: در این روز هم بصیرت و غیرت دینی مردم به نمایش گذاشته شده و هم این حماسه باعث یأس مطلق دشمنان انقلاب شد.

وی با بیان اینکه مسئولان کشور در همه ادوار باید قدردان حضور مردم همیشه در صحنه باشند، خاطر نشان کرد: بعضی از انسان‌ های غافل تلاش نکنند تا مردم خیانت بزرگ سران فتنه را فراموش کنند، زیرا حتماً از مردم سیلی خواهند خورد.

وی افزود: حماسه 9 دی اگر چه آتش فتنه دشمن را خاموش کرد، اما تاریخ نشان داده که همواره توطئه و فتنه‌ های مختلف دشمن ادامه دارد و وظیفه همه ما حفظ بصیرت و عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب است.

امیر سرتیپ دوم معصومی در ادامه تصریح کرد: مردم در این حماسه ثابت کردند که از مسیر ولایت و رهبری دور نشده و به آن پشت نخواهند کرد و همیشه و در هر موقعیتی مدافع آن هستند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در پایان با اشاره به اینکه ملت ایران در همه عرصه‌ ها آگاه و هوشیار است، خاطرنشان کرد: نهم دی نماد بصیرت و ولایتمداری ملت ایران در برابر دشمنان و فتنه‌ گران است و مردم در این روز نشان دادند که هیچ‌ گاه از حمایت انقلاب، نظام و ولایت‌ فقیه دست بر نخواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار