نماینده ستاد ملی پویش سلامت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: خلاقیت در اطلاع‌رسانی و تبلیغات گسترده، کار جهادی و انگیزه بالای کارکنان حوزه بهداشت برای اجرای پویش ملی سلامت در چهارمحال و بختیاری قابل تحسین است.
کد خبر: ۱۱۴۶۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹ 31 December 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، الهام پرتویی در نشست ارائه گزارش جامع اجرای بسیج غربالگری و بیماریابی فشارخون بالا و دیابت در چهارمحال و بختیاری، گفت: خلاقیت در اطلاع‌رسانی و تبلیغات گسترده، کار جهادی و انگیزه بالای کارکنان حوزه بهداشت برای اجرای پویش سلامت در چهارمحال و بختیاری قابل تحسین است.

نماینده ستاد ملی پویش سلامت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، اجرای پویش ملی سلامت در چهارمحال و بختیاری را مطلوب و عالی ارزیابی کرد.

وی افزود: مستندات جامع، برنامه منظم، جلب مشارکت، ابتکار و نوآوری در تبلیغات و اطلاع‌رسانی بسیار عالی و مطلوب است.

پرتویی اضافه کرد: تهیه برنامه عملیاتی جامع و پوشش بالای ۸۲ درصد جمعیت هدف در ۵۰ روز کاری نشان از انگیزه و فعالیت زیاد حوزه معاونت بهداشت حتی در روز‌های تعطیل و ساعات غیراداری است.

وی بیان کرد: طراحی خلاقانه کارت‌های خوداظهاری و توزیع در مدارس برای والدین دانش‌آموزان، ارائه خدمات غربالگری در کل استان به ویژه مناطق دورافتاده و صعب‌العبور با بالگرد هوایی و رعایت عدالت در اجرای این طرح کم‌نظیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار