رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد بیان کرد: با توجه به وظایف متعدد و گوناگون شهرداری، در بخش های مختلف این نهاد، می‌توان برای سازماندهی و توانمد سازی امور مختلف، از نظرات و ظرفیت های نیرو های مردمی و سازمان های مردم نهاد استفاده کرد.
کد خبر: ۱۱۴۶۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶ 02 January 2024
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، فاطمه زارع رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه تهیه آیین نامه سازماندهی جهت استفاده از تشکل های مردمی در شهرداری لازم است افزود: استفاده از نیروهای مردمی باید با برنامه ریزی و طبق برنامه ای معین باشد چرا که این نهاد های مردمی می توانند برای رسیدن به اهدافی که ما دغدغه آن را داریم، همکاری کنند.
فاطمه زارع ادامه داد: می توان در مواردی همچون حمل و نقل عمومی، زیباسازی شهری، ساماندهی پسماندها، توسعه فضای سبز، مبلمان شهری، کاهش و پیشگیری آسیب های اجتماعی و افزایش نشاط اجتماعی و بحران از نیرو های مردمی استفاده کرد چرا که شهروندان هنگام وقوع سیل نیز اقدامات قابل توجهی در راستای مهار آن انجام دادند.
 وی در پایان افزود: حضور سازمان های مردم نهاد در راستای برنامه ریزی و اجرای برنامه های شهری علاوه بر کاهش هزینه، افزایش رضایتمندی شهروندان را در پی خواهد داشت و در این راستا باید تسهیلات و امکانات مناسب در مجموعه مدیریت شهری جهت همکاری در اختیار آنان قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار