معاون شهردار و رئیس سازمان اقتصادی،سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری مشهد؛
معاون شهردار و رئیس سازمان اقتصادی،سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری مشهد گفت: میثاق نامه اعلام حمایت و پشتیبانی شهرداری و شورای اسلامی شهر از سرمایه‌گذاران است.
کد خبر: ۱۱۴۷۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱ 05 January 2024

به گزارش تابناک رضوی، محمدهادی محمدی مقدم،در حاشیه یک صدمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر در خصوص امضاء میثاق نامه با سرمایه‌گذاران افزود: در پی نشست هم‌اندیشی که با جمعی از سرمایه‌گذاران در ابتدای پاییز با حضور شهردار محترم و اعضای شورای اسلامی شهر داشتیم، جلسات متعدد دیگری نیز برای رسیدن به یک چهارچوب همکاری مشترک در حوزه سرمایه‌گذاری با سرمایه‌گذاران عزیز برگزار شد.
وی اضافه کرد: این جلسات منتج به تدوین میثاق نامه سه‌جانبه‌ای میان شهرداری مشهد،شورای شهر و سرمایه‌گذاران برای اولین بار در کشور شد.
معاون شهردار و رئیس سازمان اقتصادی،سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری مشهد تصریح کرد: هرچند دراین مدت نیز فعالیت‌های خوبی برای تأمین مالی پروژه‌های مختلف شهری با استفاده از فرصت‌های سرمایه‌گذاری انجام‌شده است اما نیاز بود تا با تدوین میثاق نامه سرمایه‌گذاران بدانند که شهرداری و شورای اسلامی شهر از فعالیت‌های آن‌ها حمایت خواهند کرد.
محمدی مقدم ادامه داد: طی شش‌ماهه گذشته و با تلاش‌هایی که از سوی همکارانم با مدیریت جدید در حوزه اقتصادی انجام‌شده توانسته‌ایم مصوبات خوبی را در بحث جذب سرمایه‌گذاری از شورای شهر بگیریم اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که کار در حوزه مشارکت و سرمایه‌گذاری که بحث مذاکره و جذب سرمایه ،سرمایه‌گذار مطرح است بسیار سخت است.
وی با اشاره به اینکه این‌گونه میثاق نامه‌ها به سرمایه‌گذاران قوت قلب می‌دهد اظهار کرد: مشهد از معدود شهرهایی است که شورای شهر و شهردارش این‌گونه پشت سرمایه‌گذاران هستند و در کمتر شهری می‌بینیم که پروژه‌های اقتصادی و مشارکتی آن به تصویب شورای شهر برسد .
معاون شهردار و رئیس سازمان اقتصادی،سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری مشهد اضافه کرد: اکنون هم در کنار تصویب پروژه‌های مشارکتی و سرمایه‌گذار در صحن علنی شاهد امضاء میثاق نامه با سرمایه‌گذاران هستیم که قوت قلبی دیگر برای اطمینان و جلب نظر سرمایه‌گذاران جهت سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مختلف شهری خواهد بود،تا بدانند شهرداری و شورای شهر همه‌جانبه از آن‌ها حمایت خواهند کرد.
محمدی مقدم،افزود: امیدواریم با امضاء این میثاق نامه شاهد افزایش میزان سرمایه‌گذاری در پروژه‌های شهری که ایجاد شغل و توسعه شهر را به دنبال خواهد داشت باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار