مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد:
اولین کمیته کارگری و کارفرمایی دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استان یزد با حضور اعضا تشکیل جلسه داد.
کد خبر: ۱۱۴۸۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲ 14 January 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در این نشست گفت: انقلاب اسلامی ایران وارد چهل و پنجمین سالگرد خود می شود. بزرگداشت این ایام الله با برنامه های مختلف، تفکر و تعقل در بیانات امام راحل و عظیم الشأن انقلاب و تبیین جایگاه انقلاب اسلامی و نقش آن در جهان ضروری است.
وی تقارن ایام الله دهه مبارک فجر با اعیاد رجبیه و شعبانیه را عاملی برشمرد که در این ایام با برگزاری مراسم های شاد و متنوع، نشاط اجتماعی را در جامعه به خصوص جامعه کارگری به صورت ویژه افزایش دهیم، تصریح کرد: قریب به 250 هزار بیمه شده اجباری در استان یزد وجود دارند که با خانواده هایشان بالغ بر 80 درصد جامعه استان را تشکیل می دهند. این مخاطب وظایف سنگینی تری را برعهده این کمیته گذاشته است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از برگزاری جشن های بزرگ انقلاب در تمامی شهرستان های استان برای جامعه کارگری خبر داد و افزود: جشنواره تقدیر از کارگران، گروه های کار، کارفرمایان و واحدهای نمونه در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را در این ایام برگزار می کنیم.
فلاحتی از افتتاح مجتمع فرهنگی، رفاهی کارگران مجموعه ورزشی شهدای کارگر استان واقع در میدان معلم یزد خبرداد و خاطرنشان کرد: مجتمع رفاهی کارگران استان دارای 19باب اتاق و46 تخت می باشد. این مجتمع از سال 89 ساخت آن شروع شد. برای تکمیل این پروژه 106 میلیارد ریال هزینه شده است. از ابتدای دولت سیزدهم با تخصیص اعتباری بالغ بر 74 میلیارد ریال این مجتمع رفاهی آماده بهره برداری برای عموم و کارگران گرامی شد.
وی همچنین از برگزاری 45 نشست جهاد تبیین در ایام الله دهه فجر در واحدهای تولیدی خبر داد و گفت: اجرای رویدادهای ورزشی، فرهنگی و اجتماعی در واحدهای تولیدی را برای کارگران و خانواده های آنها برنامه ریزی کرده ایم. همچنین بازدید های دانش آموزی، دانشجویی و همایش های امید آفرینی را در دستور کار داریم.
فلاحتی از جمله برنامه های دیگر این کمیته را افتتاح 23 خانه فرهنگ کار در کارخانه های استان، برگزاری اختتامیه دومین المپیاد ورزش کارگری استان، افتتاح چندین خانه بهداشت کارگری و ایستگاه بهگر در واحدهای تولیدی، برگزاری اولین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارگران استان و خانواده های آنها، برگزاری تئاتر خیابانی با موضوع انقلاب اسلامی در مجموعه کارگران استان و ... عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار