جانشین قرارگاه محرومیت‌زدایی هوا‌فضای سپاه گفت:این قرارگاه مرکز اولین مرکز پوشاک ایرانی اسلامی در حوزه عفاف و حجاب را در زمینی به مساحت ۴هزار متر مربع در غرب کشور راه‌اندازی کرده است.
کد خبر: ۱۱۵۰۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳ 23 January 2024

به گزارش تابناک رضوی، سرهنگ پاسدار مسلم جدیدی صبح امروز در دومین روز از همایش چشم اندازهای قرارگاه های سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور که در مجموعه فرهنگی هتل فانوس دریا برگزار شد اظهارداشت: راه اندازی مرکز پوشاک ایرانی اسلامی در غرب کشور در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع دریک مرکز تجاری که 3 هزار متر فضای تجاری مفید دارد احداث شده خوشبختانه توانستیم حدود 100 برند عفاف حجاب را در مرکز ایجاد کنیم و بالغ بر هزار میلیارد تومان ارزش اقتصادی این مجموعه است.

وی ادامه داد: علاوه بر بعد اقتصاد مقاومتی که صورت گرفته یک فضای فرهنگی متناسب با فرهنگ خانواده ها ی مذهبی در این مرکز ایجاد شده است.

جانشین قرارگاه محرومیت‌زدایی هوافضای سپاه در خصوص برنامه‌های آموزشی این قرارگاه نیز عنوان کرد: با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری در حوزه آموزش،پروژه تندیس آفتاب هشتم در حوزه آموزش در نیروی هوا فضا برنامه‌هایی پایه‌گذاری شده از جمله ساخت 4 مدرسه در مقطع ابتدایی و دبیرستان دخترانه و پسرانه که 2 هزار دانش آموز در آن تحصیل می‌کنند؛ همچنین فاز دو آن به صورت گسترده در حال ساخت است تا مبنایی برای آموزش دانش بنیان باشد.

‌جدیدی افزود: ساخت درمانگاه تخصصی حضرت ولی عصر عج در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع در غرب تهران احداث شده که می‌توان گفت یکی از بزرگ‌ترین و تخصصی‌ترین درمانگاه‌ها‌ی کشور است.

وی ادامه داد: همچنین برگزاری اردوهای جهادی دندانپزشکی در 15 استان با حضور 100 پزشک دندانپزشک بهیار که در هر اردوی جهادی 1000 خدمت رایگان دندانپزشکی ارائه شده که در مجموع حدود 13هزار و 819 نفر در این 15 استان خدمات رایگان دندانپزشکی دریافت شده است.

جانشین قرارگاه محرومیت‌زدایی هوا‌فضای سپاه با توجه به تشریح خدمات این قرارگاه عنوان کرد: قرار‌داد با ستاد بحران کشور که خدماتی را به ستاد بحران در حوزه مهار آتش‌سوزی‌های داخلی داده‌ایم حتی آتش‌سوزی‌هایی که در کشور ترکیه صورت گرفت که وجهه خوبی برای جمهوری اسلامی در سطح بین‌المللی رقم خورد.

برچسب ها: سپاه ، پوشاک ، تابناک رضوی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار