مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: در برگزاری برنامه‌های روز این استان معرفی ظرفیت‌های بوم‌گردی، سوغات محلی، ورزش‌های بومی و محلی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در اولویت قرار گیرد.
کد خبر: ۱۱۵۱۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵ 30 January 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، شهرام خواجوی عصر امروز در جلسه گرامیداشت روز چهارمحال و بختیاری گفت: ظرفیت‌های مختلف این استان باید در قالب برپایی جشنواره و نمایشگاه در این روز معرفی شود و همه فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی در این راستا تلاش کنند.

مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دبیرخانه برگزاری برنامه‌های روز این استان باید در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دائمی شود.

وی افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید دستاورد‌های انقلاب اسلامی را که در چهارمحال و بختیاری اتفاق افتاده است را برای آگاهی مردم در روز ۲۰ بهمن‌ماه به نمایش بگذارند.

خواجوی اضافه کرد: نمایش ظرفیت بوم‌گردی، سوغات محلی، ورزش‌های بومی و محلی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای مردم چهارمحال و بختیاری و دیگر استان‌ها در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در جشنواره روز این استان باید تاریخ چهارمحال و بختیاری معرفی شود و با استفاده از تجربیات دیگر همایش‌ها، زمینه اجرای برنامه‌های شاد و جذاب با رویکرد افزایش نشاط اجتماعی فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار