مدیر‌کل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایام‌الله دهه فجر بازدید از موزه تاریخ طبیعی استان به مدت 10 روز برای عموم مردم رایگان است.
کد خبر: ۱۱۵۲۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹ 31 January 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، سعید یوسف‌پور گفت: به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایام‌الله دهه فجر بازدید از موزه تاریخ طبیعی چهارمحال و بختیاری به مدت ۱۰ روز برای عموم مردم رایگان است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری افزود: موزه تاریخ طبیعی استان از جمله مکان‌های فرهنگی، آموزشی، تحقیقاتی و محیط زیستی است که به منظور شناساندن هر چه بیشتر زیست بوم‌های مختلف و گونه‌های گیاهی و جانوری استان فعال شده است.

وی ادامه داد: بازدید از این موزه برای عموم مردم بالاخص دانش‌آموزان با هدف آشنایی و بالا بردن سطح آگاهی‌های عمومی از محیط زیست و تنوع زیستی استان در ایام دهه فجر رایگان است.

یوسف‌پور بیان کرد: موزه تاریخ طبیعی استان در حاشیه منطقه حفاظت شده تنگ صیاد به عنوان بزرگترین موزه تاریخ طبیعی کشور از نظر وسعت راه‌اندازی شده و انواع جانوران به صورت تاکسیدرمی، گیاهان به صورت نمونه‌های هرباریومی و زیستگاه‌ها در معرض دید عموم قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار