وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در طول ۴۵ سال عمر انقلاب اسلامی، ملت همیشه بیدار ایران همواره در جبهه‌های مبارزه با استکبار، خودکفایی و فتح قله‌های علم و دانش در صف اول بوده‌ است.
کد خبر: ۱۱۵۳۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱ 11 February 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، سید صولت مرتضوی ظهر امروز در اجتماع شهرکردی‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حماسه حضور ملت ایران در راهپیمایی امروز قابل تقدیر و تشکر است که امیدواریم ان‌شاالله زمینه آزادی قدس شریف و ظهور امام زمان( عج) را فراهم کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: دهه فجر امسال مقارن با عید بزرگ مبعث بود، بعثت نبی مکرم اسلام هدیه‌ خداوند بر عالم بشریت و برای هدایت انسان‌ها از ظلمت به سمت نور است.

وی بیان کرد: در طول ۴۵ سال عمر انقلاب اسلامی، ملت همیشه بیدار ایران همواره در جبهه‌های مبارزه با استکبار، خودکفایی و فتح قله‌های علم و دانش در صف اول بوده‌ است.

مرتضوی با بیان اینکه ۲۲ بهمن ۱۳۵۷، پایان وابستگی به بیگانگان و رهایی از اسارت طاغوت بود، اضافه کرد: امام خمینی(ره) در آغاز انقلاب ۲ رکن استقلال و آزادی مردم را بشارت داد که در کمتر ملتی می‌توان این ارکان را مشاهده کرد.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران نه در کشور بلکه در نظام جهانی تاثیرگذار بود و قطب قدرت و نظریه عدالت اجتماعی ذیل حکومت دینی و ولایت فقیه را برپا کرد.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی ایران، هیچ انقلابی با تفکر مارکسیستی و لیبرالیستی در دنیا اتفاق نیفتاده است که نشان از تاثیر عمیق انقلاب ایران در سراسر جهان است.

وی گفت: هم‌زمان با دهه فجر ۲ اتفاق تاریخی بیعت همافران ارتش و بیعت بختیاری‌ها با امام خمینی (ره) رخ داده است که بنا به سخنان رهبر انقلاب موجب تسریع در روند پیروزی انقلاب و سقوط حکومت بختیار شد.

مرتضوی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، افزود: توسعه بهداشت و خدمات درمانی، افزایش نرخ امید به زندگی، افزایش توان دفاعی و نظامی و پوشش تحصیلات تکمیلی در همه نقاط کشور بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در طی ۴۵ سال گذشته است.

انتخابات مظهر مردم‌سالاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

وی یادآور شد: حماسه ۲۲ بهمن نیاز به یک حلقه‌ مکمل یعنی حضور پُرشور در روز یازدهم اسفندماه دارد زیرا انتخابات مظهر مردم‌سالاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: انتخابات حق مردم است و مردم باید در سرنوشت سیاسی خودشان دخالت کنند.

وی با اشاره به چهار راهبرد رهبر انقلاب در خصوص انتخابات، افزود: زمینه مشارکت حداکثری مردم به وسیله وزارت کشور، شورای نگهبان به عنوان حافظ جمهوریت و اسلامیت کشور و دستگاه‌های مربوطه فراهم شده است.

مرتضوی اضافه کرد: در بستر رقابت ۱۵ هزار نفر برای ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی وارد صحنه شده‌اند که در هیچ کجای دنیا چنین رقابتی مشاهده نمی‌شود.

وی تصریح کرد: انتخابات حق‌الناس است و دولت جمهوری اسلامی ایران تا پای جان در حوزه سلامت انتخابات ایستاده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار