حجت‌الاسلام والمسلمین میثم کریمی، گفت: مجلس در نظام جمهوری اسلامی ایران از اهمیت بسیار والایی برخوردار است و محور بسیاری از تصمیم گیری هاست بی شک که مجلس چراغ و ریل گذار اقدامات دولت است .
کد خبر: ۱۱۵۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸ 24 February 2024

به گزارش تابناک بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین میثم کریمی ریاست عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی جنوب کشور، در مراسم دوره بصائر ویژه زوجین و همایش رای اولی‌ها در سالن نمایش شهدای پدافند در جمع مسؤلین و مدیران ارشد و ۲۰۰ زوج و فرزندان این منطقه پدافندی عنوان کرد: بنا به فرمایشات امام‌خمینی (ره) مجلس از دولت مهمتر است، ما در حال آمادگی برای ظهور و تشکیل دولت مهدوی هستیم لذا باید دولت اسلامی قوی تشکیل دهیم.
کریمی با اشاره به اهمیت انتخابات، تصریح‌کرد: انتخابات ابعاد مختلفی دارد از جمله بعد سیاسی، بعد اجتماعی، بعد قانونی و... که باید به همه ابعاد آن توجه خاصی شود تا دشمن از ضعف در این ابعاد سوء استفاده نکند.
وی با تاکید بر نقش حضور جوانان در انتخابات، افزود: جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب نقش بسیار مهم و موثری را ایفا می‌کنند یکی از این نقش‌ها رای دادن و انتخاب نفر اصلح و حضور حداکثری آنان در انتخابات برای جلوه‌ی قدرت ایران در مجامع بین‌الملل است.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار