فرماندار مشهد، گفت: بنا را بر این گذاشتیم که سه‌شنبه هر هفته افتتاح یک مدرسه و کلاس درس را در دستور کار داشته باشیم و امروز نیز در روستای چهارفصل مدرسه دو کلاسه‌ای را افتتاح کردیم و مدرسه‌سازی تعطیل نمی‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۷۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲ 05 March 2024

به گزارش تابناک رضوی، محسن داوری در مراسم افتتاح مدرسه روستای صالح آباد شهرستان مشهد، اظهار داشت: خداوند را شاکر هستیم که توفیق خدمت‌گذاری و نوکری به مردم بصیر را به ما داده که هر لحظه از تاریخ را که نگاه می‌کنیم و هر لحظه از زندگی را برآورد داریم بصیرت مردم و پای‌کار بودن مردم ، عاشق بودن مردم به آرمان‌هایشان را لحظه به لحظه می‌بینیم؛ کجای دنیا سراغ دارید مردمی که در هر شرایطی به اعتقادات و آرمان ها و گفتمانشان پایبند باشند؛ غیر از کشور عزیزمان ایران که مردمی دارد که همیشه مقاومت می‌کنند و همیشه پای کار هستند، آیا نوکری چنین مردمی افتخار نیست؟

وی افزود: مردمی که حق شناس و قدرشناس هستند و خود محکم پای کار ایستاده اند اگر چه دشمن با تمام توان و قوا بنا بر این می‌گذارد که در مقابل مردم بایستد اما مردم ما محکم تر ایستاده اند؛ جا دارد که تبریک بگویم به همه مردم کشور بویژه مردم شهرستان مشهد و بخش مرکزی و روستاها که در حماسه یازده اسفند یک حرکت بزرگ انجام دادند.

داوری عنوان کرد: مردم شهرستان مشهدمقدس آن گونه در 11 اسفند پای کار آمدند و 17 درصد آرای ریخته شده در صندوق بیشتر از آرای سال 98 است و 7 درصد مشارکت مردم نسبت به سال 98 افزایش یافته، با وجود اینکه همه پیش‌بینی دیگری داشتند، اما مردم ما مردم بصیری هستند و پای کار کشورشان بودند.

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: بنا را بر این گذاشتیم که سه شنبه هر هفته افتتاح یک مدرسه و کلاس درس را در دستور کار داشته باشیم و امروز نیز در روستای چهارفصل مدرسه دو کلاسه ای را افتتاح کردیم و مدرسه سازی تعطیل نمی‌شود و از همه دست‌اندرکاران در نوسازی مدارس، خیرین به دلیل همکاری در سه‌شنبه‌های امید و افتتاح مدارس و کلاس‌های درس قدردانی می‌کنم.

افتتاح چهاردهمین مدرسه در طرح سه‌شنبه‌های امید

عبداللهی، رئیس آموزش و پرورش تبادکان شهرستان مشهد نیز اظهار داشت: یکی از نعمت‌هایی که خداوند به ما داده است حضور خیرین نیک‌اندیش، مسئولین خدمتگزار و دانش‌آموزان آینده‌ساز و فعالین حوزه آینده‌سازی هستند.

وی افزود: آموزش و پرورش تفاهم نامه ای بین اداره کل اتباع و امور مهاجرین و سازمان امور پناهندگی و جمعیت حمایت از بهبودیافتگان، چرا که در خراسان رضوی بیشترین اتباع خارجی را داریم و بیشترین این افراد در منطقه تبادکان هستند به‌طوری که 40 درصد دانش‌اوزان اتباع در منطقه تبادکان تحصیل می‌کنند.

عبداللهی تصریح کرد: دو مدرسه دوازده کلاسه و امروز این مدرسه دو کلاسه و طرح توسعه مدرسه در راستای این تفاهم‌نامه افتتاح شده است و امروز در 15 اسفندماه چهاردهمین مدرسه تبادکان و 122 کلاس را از دهم آبان ماه تا امروز را در قالب طرح سه شنبه های امید افتتاح کنیم.

وی ادامه داد امروز در سیزدهمین هفت افتتاح هستیم و چهاردهمین مدرسه را در تبادکان افتتاح کردیم و در بعضی سه‌شنبه‌ها حتی شاهد کلنگ‌زنی و یا افتتاح چند مدرسه بوده‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار