رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد با اشاره به اینکه ۲۵ المان شهری همزمان با عید نوروز و ماه مبارک رمضان در شهرکرد آماده شده است، گفت: المان‌های هفت‌سین و ماه مبارک رمضان به‌صورت ترکیبی در ورودی‌های شهر نصب می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۵۷۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳ 09 March 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، اکبر ایازی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد با اشاره به ویژه برنامه‌های این نهاد برای ماه مبارک رمضان و ایام عید نوروز گفت: این ویژه برنامه‌ها در چهار حوزه فرهنگی و جشن، المان‌های شهری ثابت، مناسبتی، نوروز و رمضان، دیوارنگاری‌ها، نقاشی و پاکسازی و پیرایش شهری با جمع‌آوری تابلو‌های تبلیغاتی و حذف زوائد بصری اجرا می‌شود.

ایازی با بیان اینکه تعداد ۱۵ المان نوروزی جدید و تعداد ۱۰ المان نیز از سال گذشته در دست ساخت، بازسازی و زیباسازی قرار دارد که همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز در سطح شهر نصب می‌شوند، اضافه کرد: المان‌های هفت‌سین و ماه مبارک رمضان به صورت ترکیبی در ورودی‌های شهر نصب می‌شوند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد ادامه داد: همزمان با تحویل سال نو و آغاز سال جدید، جشن نوروزی در نوروزگاه شهرکرد با حضور عموم مردم و مسئولین برگزار می‌شود.

وی گفت: هم اکنون در ۱۲ نقطه از شهر از جمله ترمینال آزادی، میدان دانش، دانشکده فنی و حرفه‌ای، منظریه، صدا و سیما و خیابان سعدی و.. دیوارنگاری صورت گرفته است.

ایازی گفت: ساماندهی و جمع‌آوری ۲۱ تابلو تبلیغاتی و پاکسازی دیوارنوشته‌های غیرمجاز سطح شهر از جمله خیابان‌های شهید مطهری، خواجه نصیرالدین، منظریه، ۱۷شهریور، ناحیه غرب شهرکرد و چهارراه دروازه فارسان به منظور زیباسازی از دیگر برنامه‌های اجرا شده توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار