رییس مرکز پژوهش‌های شورای بندر بوشهر گفت: از سه خوابگاه دخترانه دانشکده فنی حرفه‌ای الزهرا بوشهر به دلیل کمبود چهار نیرو، دو خوابگاه آن با ظرفیت حداقل دویست نفر تعطیل است که باعث نارضایتی دانشجویان شده است.
کد خبر: ۱۱۵۸۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱ 10 March 2024

به گزاش  تابناک بوشهر، دکتر شهناز پولادی با اشاره به اینکه دانشجویان زیادی از خارج و شهرستان‌های استان در این دانشکده تحصیل می‌کنند به دلیل نبود خوابگاه مجبور به تردد روزانه یا اجاره خانه شخصی شده‌اند این در حالی است که دو خوابگاه این دانشکده با تمام امکانات بدون استفاده مانده است.

وی افزود: مسئولین این دانشکده اظهار داشتند به دلیل موانع قانونی قادر به جذب ۴ نیرو نیستند و در کمیته دانشجویی استانداری بوشهر هم موضوع مطرح شده، اما تاکنون نتیجه‌ای نداشته است.

وی افزود: شاهد برخی هنجارشکنی‌های در شهر بوشهر هستیم که به دلیل عدم برنامه‌ریزی و نظارت دستگاه‌های ذیربط بوده است اگر کسی تخطی کرده وظیفه خودش است پاسخگو باشد و شورای شهر نباید قربانی شود.

پولادی در پایان انتخاب آیت الله حسینی بوشهری و صفایی بوشهر در مجلس خبرگان و چهار نماینده استان در مجلس شورای اسلامی تبریک و خواهان توفیق روز افزون آن‌ها در خدمت صادقانه به ایران اسلامی شد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار