کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: دمای هوا در این استان از روز یکشنبه هفته آینده به طرز محسوسی افزایش پیدا می‌کند.
کد خبر: ۱۱۶۱۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۴ 05 April 2024

به گزارش تابناک بوشهر، پیام مساعدی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته شهر" اهرم" مرکز شهرستان تنگستان با ۳۳ و جم با ۱۴ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین دما را در استان بوشهر داشتند.
وی بیان کرد: از بعد از ظهر روز یکشنبه با افزایش ناپایداری‌های جوی علاوه بر افزایش ابرناکی، وزش باد و در برخی نقاط استان بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: باتوجه به نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، در ساعت‌هایی از امروز بعد از ظهر و جمعه بعد از ظهر با افزایش سرعت وزش باد سواحل و فراساحل جنوبی استان متلاطم پیش بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر به طور غالب صاف، گاهی غبار محلی، در بعد از ظهر وزش باد و فردا در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در مدت یاد شده جهت وزش باد در این استان به طور غالب جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در سواحل جنوبی طی ساعت‌هایی از امروز بعد از ظهر ۱۴ تا ۴۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.
مساعدی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل و فراساحل جنوبی طی ساعت‌هایی از امروز بعد ازظهر ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار