نخستین نمایشگاه گل و گیاه نیشابور با همکاری بخش خصوصی و با حضور مسئولان شهرستان در فرهنگسرای سیمرغ نیشابور آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۲۶۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷ 10 November 2015
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری نیشابور صبح امروز در افتتاحیه این نمایشگاه اظهار داشت: نخستین نمایشگاه گل و گیاه و صنایع وابسته در 30 غرفه از امروز تا 22 آبان ماه از ساعت 9 صبح تا 20 برای بازدید عموم شهروندان دایر است.

علی اشرفیان ادامه داد: نیشابور یکی از شهرهای مهم استان خراسان رضوی است که در دامنه کوه بینالود قرار گرفته‌است و این شهر گردشگری از ظرفیت‌ها و استعدادهای بسیار بالایی در حوزه‌های کشاورزی برخوردار است و سالانه محصولات زیادی از این شهرستان به شهرهای همجوار صادر می‌شود.

وی ادامه داد: سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری نیشابور در یک بررسی و تحقیق میدانی به این نتیجه رسید که شهر نیشابور در زمینه گل و گیاه حرفی برای گفتن در استان دارد به همین منظور نخستین نمایشگاه گل و گیاه با همکاری بخش خصوصی راه‌اندازی کردیم تا از تمامی ظرفیت‌های این بخش استفاده شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری نیشابور تصریح کرد: در این نمایشگاه کارشناسان و دست‌اندرکاران تولید و پرورش گل و گیاه در فرهنگسرای سیمرغ مستقر بوده و شهروندان می‌توانند سئوالات خود را در زمینه پرورش گل و گیاه و نحوه نگهداری از این گیاهان در میان بگذارند.

اشرفیان خاطرنشان کرد: امروز نیشابور را با کوچه باغ‌های زیبای آن روزگار می‌شناسند به همین منظور سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری نیشابور برای احیای این کوچه باغ‌ها از بخش خصوصی حمایت و پشتیبانی می‌کند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار