پس از نتایج ضعیف تیم فوتبال صنعت ساری شنیده‌ها حاکی تغییر در نیمکت این تیم و جانشینی شبیر لطفی به جای بهزاد داداش‌زاده دارد.
کد خبر: ۱۳۷۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳ 30 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، پس از نتایج و عملکرد ضعیف تیم فوتبال صنعت ساری به عنوان نماینده مرکز استان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور، شنیده‌ها حکایت از تغییر سرمربی این تیم دارد.

بر اساس شنیده‌ها قرار است امروز یا فردا شبیر لطفی یکی از مربیان بومی که سابقه سه سال مربی‌گری در تیم صنعت ساری را دارد، جانشین بهزاد دادش‌زاده در این تیم شود.

تیم فوتبال صنعت ساری که از همان ابتدای لیگ با حاشیه‌های زیاد در لیگ حضور یافت، مدیرعامل، سرمربی و بازیکنان این تیم دچار تغییر و تحولات زیاد شد و نتوانست نتایج دلخواه در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور کسب کنند.

تیم فوتبال صنعت ساری ابتدا با رضا تقوی، سپس ابراهیم تقی‌پور و بهزاد دادش‌زاده لیگ را آغاز کرد که پس از عملکرد ضعیف مدیریت باشگاه تصمیم به تغییر سرمربی داده که در آخرین تغییر و تحولات باشگاه شبیر لطفی، جایگزین بهزاد دادش‌زاده شد.

این تغییر بعد شکست دیروز پرگل سه بر صفر صنعت ساری در برابر توسعه کیش قوت بیشتری گرفت.
صنعت ساری هم‌اکنون از هشت بازی خود با هفت امتیاز در رده هشتم لیگ دسته دوم فوتبال کشور جدول 10 تیمی جای دارد که اوضاع خوبی برای این تیم نیست.
فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار