کد خبر: ۱۴۰۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳ 07 December 2015
به گزارش تابناک یزد، عضو جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه اصلاح‌طلبان به جای تکیه‌ بر اصلاح‌طلبی سنتی، ناچاراً با حمایت از روحانی به سمت عمل‌گرایی رفته‌اند، گفت: اصلاح‌طلبان هویت سنتی خود را از دست داده‌اند.

حمیدرضا فولادگر عضو جامعه اسلامی مهندسین، حمایت اصلاح‌طلبان از ناطق و لاریجانی را یک عمل تاکتیکی و سیاسی از سوی این جریان دانست و اظهار داشت: این حرکت اصلاح‌طلبان یک اقدام سیاسی موقت است و ریشه‌ای نیست و در واقع آنها دراین حمایت رویکرد تاکتیکی دارند.

فولادگر با بیان اینکه اصلاح‌طلبان با هدف اختلاف‌افکنی بین جریان اصولگرا اقدام به حمایت از ناطق و لاریجانی کرده‌اند، افزود: این در حالی است که آقای ناطق به صراحت گرفته که به انتخابات نمی‌آیم و آقای لاریجانی نیز در لیست اصلاح‌طلبان قرار نخواهد گرفت.

فولادگر تصریح کرد: حلقه اصلی اصلاح‌طلبان یعنی اعضای مشارکت و مجلس ششمی‌ها در حالی سال 92 از روحانی حمایت کردند که پیش از این او را یک لیبرال راست می‌دانستند و شاید در انتخابات امسال هم این اتفاق بیفتد و از یک فرد نزدیک به جناح راست حمایت کنند.

عضو جامعه اسلامی مهندسین در گفت و گو با فارس، یادآور شد: این مسئله نشان می‌دهد که اصلاح‌طلبان به جای تکیه‌ بر اصلاح‌طلبی سنتی، ناچاراً با حمایت از دولت روحانی به سمت عمل‌گرایی رفته‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار