فروغی به شورای فرهنگ عمومی شهرستان هشدار داد :اگر وضیعت کنونی در مراکز آموزشی شهرستان بهمئی به همین منوال پیش رود تا 10 سال آینده شهرستان بهمئی اصالت کنونی خود را از دست می دهد و بهمئی به یک بهمئی دیگر تبدیل می شود که با فرهنگهای اصیل بومی آن بیگانه است.
کد خبر: ۱۴۲۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۴ 10 December 2015
به گزارش سایت خبری آوای ماغر، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهمئی با موضوع فرصت ها و تهدیدهای فرهنگی شهرستان بهمئی و باحضورمدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی وحضور اکثریت اعضا درسالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی برگزارشد.
دبیرشورای فرهنگ عمومی ورئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی بهمئی درابتدای این نشست ازحضور مدیرکل و دبیر شورای فرهنگ استان در این نشست تقدیر کرد.
امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهمئی با تقدیرازحضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان در این نشست ،گفت: اتفاق نظر و هماهنگی مطلوبی درحوزه فرهنگی شهرستان وجود دارد و برنامه هایی ازقبیل جلسات فرهنگ عمومی درقالب کارگروه های فرهنگی در سطح شهرستان در حال اجراست.
حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی بابیان اینکه بیشترین تهدیدات فرهنگی درحوزه آموزش است، گفت:آنچه مسلم است در مدارس کم کار کردیم و باید به این مشکل رسیدگی شود.
افروغی به شورای فرهنگ عمومی شهرستان هشدار داد :اگر وضیعت کنونی در مراکز آموزشی شهرستان بهمئی به همین منوال پیش رود تا 10 سال آینده شهرستان بهمئی اصالت کنونی خود را از دست می دهد و بهمئی به یک بهمئی دیگر تبدیل می شود که با فرهنگهای اصیل بومی آن بیگانه است.
امام جمعه شهر لیکک با تاکید بر اینکه باید با جدیت نسبت به وضعیت مراکز آموزشی شهرستان بهمئی چاره اندیشی شود گفت:هر شخص یا نهادی از وضعیت مراکز آموزشی شهرستان را نامطلوب نمی داند و به صحبت های بنده اعتراض دارد این آمادگی را دارم که با ارائه مستندات این تهدید فرهنگی را برایشان اثبات کنم.
حجت الاسلام محمد مهدی ویسی نژاد،رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهمئی در این نشست از تغییر در برخی از هنجارهای شهرستان به خصوص در مراسم عزاداری و جشن های عروسی گلایه کرد و از مسئولان خواست نسبت به از بین بردن خرده فرهنگ های غلط و استحکام فرهنگ های اصیل بومی و اسلامی مردم بهمئی تلاش کنند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار