نخستین مرکز رفع عیوب انکساری چشم مازندران در مرکز درمانی نیمه‌شعبان ساری افتتاح شد.
کد خبر: ۱۴۴۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳ 15 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، نخستین مرکز رفع عیوب انسکاری چشم امشب در مرکز درمانی نیمه‌شعبان ساری به بهره‌برداری رسید.

رئیس هیئت‌مدیره مرکز درمانی نیمه‌شعبان ساری در مراسم بهره‌برداری از این مرکز، گفت: ایجاد این مرکز یکی از نیازهای اساسی در استان بود و برای جلوگیری از رفت و آمد بیماران به دیگر مراکز جلوگیری می‌شود.

غلام‎علی شهیدی با اعلام اینکه سابقه جراحی چشم در استان مازندران به دهه 30 بر می‌گردد، خاطرنشان کرد: مرحوم اسماعیل شهیدی بسیاری از خدمات پزشکی مربوط به چشم را در این دهه شروع کرد و در حال حاضر نیز این خدمات با گذشت شش دهه، تداوم دارد و خدمات به‌روز چشم‌پزشکی در این مرکز درمانی ارائه می‌شود.

در ادامه علی سنجری فوق‌تخصص چشم‎پزشکی نیز یادآور شد: برای دستگاه اگزایمر لیزر دستگاهی تهیه شد که در نوع خودش در دنیا بی‌نظیر بود و سریع‎ترین زمان مشکلات عیوب انکساری چشم را برطرف می‌کند.

وی تأکید کرد: سرعت دستگاه تهیه‌شده بسیار بالا و میزان خطای آن حداقل است که این امر سبب می‌شود که دقت در جراحی به طرز بسیار قابل قبولی افزایش پیدا کند.

سنجری بیان کرد: با به‌کارگیری این دستگاه، جراحی قرنیه چشم به‎صورت کاملاً مکانیکی انجام می‌شود، در این مدل جراحی ترمیم محل عمل بسیاری سریع‎تر و بدون عفونت انجام می‌شود و این نوع عمل منحصر و مختص این دستگاه است.

در ادامه مدیرعامل مرکز درمانی نیمه‎شعبان ساری نیز خاطرنشان کرد: برای تهیه این دستگاه 1.5 برابر سایر مراکز هزینه کردیم.

حسن یحیی‌پور گفت: با خرید این دستگاه، کار کردن برای متخصصان آسان است و جراحی چشم مربوط به عیوب انکساری با بیشترین دقت انجام می‌شود.
فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار