مسئول امور ایثارگران وزارت کشور از اقدامات گسترده و خوب استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حوزه ایثارگران به خصوص برنامه‌ریزی برای برگزاری اجلاسیه شهدا قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۴۵۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۴ 16 December 2015
مسئول امور ایثارگران وزارت کشور از اقدامات گسترده و خوب استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حوزه ایثارگران به خصوص برنامه‌ریزی برای برگزاری اجلاسیه شهدا قدردانی کرد.


سید محمود داربام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: در دوره مدیریت کنونی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در حوزه ایثارگران اقدامات گسترده‌ای صورت گرفته است.

مسئول امور ایثارگران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: استاندار و سایر مسئولان ارشد اجرایی به خصوص معاونان وی نسبت به رفع مشکلات جامعه ایثارگری در حد توان توجه کافی دارند.

وی بیان کرد: استاندار نسبت به تکریم خانواده شهدا و همچنین جانبازان و آزادگان تأکید زیادی به مسئولان به خصوص فرمانداران و معاونان خود دارد.

داربام بیان کرد: دیدارهای زیادی با خانواده شهدا و سایر جامعه ایثارگری توسط استاندار صورت گرفته و در همه سفرهای شهرستانی که استاندار به نقاط مختلف استان دارد آغاز و پایان برنامه‌ها با دیدار با خانواده شهدا و حضور در گلزار شهدا همراه است.

وی گفت: یکی از دغدغه‌های جدی تیم ارشد مدیریتی استان به خصوص استاندار ساماندهی گلزار مطهر شهدا در استان بوده که تاکنون اقدامات بسیار زیادی برای این ساماندهی صورت گرفته است.

مسئول امور ایثارگران استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از برنامه‌های خوبی که اکنون استان با همت همه دستگاه‌ها به خصوص استانداری و سپاه فتح در دستور کار خود قرار داده است موضوع برگزاری اجلاسیه بزرگ شهدای استان در مهرماه سال آینده است.

داربام از این برنامه به عنوان مهم‌ترین برنامه فرهنگی استان در سال‌های اخیر یاد کرد و گفت: استاندار تأکید زیادی بر برگزاری با کیفیت این اجلاسیه دارد و به همه مسئولان استانی برای تعامل در برگزاری این برنامه بزرگ توصیه‌های لازم را داشته است.

این مسئول گفت: به همین منظور مسئولان وزارت کشور از جمله یاوند عباسی مسئول امور ایثارگران وزارت کشور همواره از خدمات استاندار در حوزه ایثارگری قدردانی کرده و در آخرین پیام خود از خدمات استاندار ارزشی کهگیلویه و بویراحمد تجلیل کرده است.

وی از پی‌گیری‌های مستمر مسئولان در حوزه‌های مختلف از جمله استانداری، بنیاد شهید و سپاه و سایر ارگان‌ها برای رفع مشکلات جامعه ایثارگری خبر داد و گفت: به یقین باید گفت بیشترین تعامل در بین دستگاه‌های اجرایی، در حوزه امور ایثارگران است که در دوره کنونی بیش از سایر دوره‌ها این عامل و همکاری به چشم می‌خورد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار