عملیات اجرایی طرح گاز رسانی به شهر پول کجور نوشهر در آئینی با حضور شماری از مسئولان استانی و محلی دراین بخش تاریخی و کوهستانی آغاز شد.
کد خبر: ۱۴۶۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰ 16 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، شهر پول با جمعیتی دستکم هزار خانوار به عنوان مرکز بخش و جزو یکی از شهرهای منطقه تاریخی و کوهستانی کجور است. 

رئیس اداره گاز ناحیه نوشهر و چالوس، میزان اعتبار پیش بینی شده برای اجرای کامل این طرح دراین شهر را حدود 950 میلیارد ریال اعلام کرد. 

رضا باقری با اشاره به هزینه سنگین گازرسانی به شیوه طبیعی در برخی از مناطق سخت گذر حوزه شهری و روستایی این شهرستان ها بویژه در بخش کجور گفت : بنابراین سعی می شود تا طرح گازرسانی دراین شهربه شیوه جدید یعنی با نصب و تجهیز ایستگاه های سی ان جی انجام گیرد.

وی افزود : هم اکنون از این میزان اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح ، حدود 800 میلیارد ریال آن برای نصب و تجهیز ایستگاه سی ان جی و بقیه هم برای انجام عملیات شبکه گذاری به طول حدود 25 کیلومتردراین منطقه هزینه می شود.

رئیس اداره گاز ناحیه نوشهر و چالوس مدت زمان اجرای کامل این طرح را به مدت 10 ماه اعلام کرد و گفت که اعتبار اجرای این طرح باید از محل پرداختی گازبهای مشترکان این نهاد تامین شود.

باقری افزود : برابر قانون حدود 20 درصد از وجوه پرداختی گاز بهای مشترکان باید برای اجرای طرح های گازرسانی هزینه شود و بنابراین اجرای کامل این طرح در موعد مقرر نیز بستگی به پرداخت بموقع گازبهای مشترکان این منطقه دارد.

پیش از نیز یعنی در تیرماه سال جاری طرح گازرسانی به منطقه کجوردیگر شهر بخش تاریخی و کوهستانی کجورآغاز شده است.

بخش تاریخی و کوهستانی کجور نوشهر با برخورداری از دو شهر و 64 روستا در فاصله حدود 75 کیلومتری جنوب شرقی نوشهر واقع است که اهالی حدود 25 هزار نفری آن از نعمت گاز بی بهره اند.

اداره گاز ناحیه نوشهر و چالوس به بیش از 130 هزار مشترک خدمات ارائه می دهد.
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار