باز هم تودیع و معارفه در آستانه سال جدید
فقط با گذشت یکسال از حکم انتصاب چهارساله دکتر عبدالحسینی، باز هم در آستانه سال نو قائم مقام جدید آستان‌قدس رضوی منصوب شد.
کد خبر: ۱۵۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۰ 17 March 2015
به گزارش تابناک ، یکسال پیش بود که در آخرین ساعتهای آخرین روز کاری سال 1392 حکم بازنشستگی علوی قائم مقام اسبق آستانقدس رضوی تقدیمش شد و در روزهای تعطیلی مطبوعات دکتر عبدالحسینی به عنوان قائم مقام آستانقدس رضوی منتصب شد.

امشب مهدی عزیزیان طی حکمی از سوی آیت الله واعظ طبسی در حالی به عنوان قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی منصوب شد که پیش از این نیز عهده دار ریاست هیئت مدیره و مدیرعاملی سازمان اقتصادی رضوی مشغول بوده و سابقه مدیریت سازمان عمران این آستان را در کارنامه دارد و اینک جایگزین سعید عبدالحسینی شده است.
عبدالحسینی یک سال قبل به سمت قائم مقام آستان قدس رضوی منصوب شده بود و همزمان ریاست بیمارستان رضوی فوق تخصصی رضوی را برعهده داشت و این در حالی بود که در مراسم معارفه اش آیت‌الله واعظ طبسی در خصوص تغییر قائم مقام آستان قدس رضوی اظهار کرده بود که تصمیم گرفتیم در فضای جدید کشور از یک فکر جدید در آستان قدس رضوی استفاده کنیم.
و اینک پس از یکسال از آن حکم چهار ساله، آیت الله واعظ طبسی با اشاره به «کسالت جناب آقای دکتر عبدالحسینی و استعفای ایشان از سمت قائم مقامی تولیت خطاب به مهندس مهدی عزیزیان آورده است: «اکنون که با عنایت و تفضلات الهی و الطاف بیکران حضرت زضا به سیاستهای اصولی در آستان قدس رضوی دست یافته ایم، طبعا تحقق و دستیابی به تدابیر و برنامه ریزی های نظام، ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری «مدظله العالی» از اهداف مهم آستان قدس رضوی می باشد
آیت الله واعظ طبسی همچنین ضمن تشکر از تلاشها و زحمات ارزنده دکتر عبدالحسینی، بر بهره گیری از همکاری وی در سمت مدیریت عاملی بیمارستان رضوی تاکید کرده است.
دکتر عبدالحسینی ، متولد شهریور 1340 در شهر تهران و دارای مدارک پزشکی عمومی و تخصصی خود از دانشگاه تهران بود و در دوران مدیریتش در بیمارستان رضوی در 2 سال متوالی به عنوان چهره ماندگار مدیریت بیمارستانی کشور انتخاب شده بود.
وی در اوج دوران تحریم های ظالمانه علیه کشور موفق به راه اندازی بخش پزشکی هسته ای با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا شد و نام بیمارستان فوق تخصصی رضوی را به عنوان یکی از پیشرفته ترین بیمارستانهای بین المللی در سطح دنیا مطرح نمود
.
وی همچنین در مدت حضورش در بیمارستان فوق تخصصی رضوی بیش از 90 کنگره بین المللی را برگزار کرده و در اولین حضورش موفق به کسب بالاترین استانداردهای بیمارستانهای دنیا شده بود. 

بنابراین گزارش مهندس مهدی عزیزیان دارای مدرک کارشناسی عمران است و از سال 1361 فعالیتش را در جایگاه معاونت اداری آستانقدس رضوی آغاز کرده و در بسیاری از جایگاهها در این مجموعه مسولیت داشته است که در سالهای اخیر نیز به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان اقتصادی رضوی مدیریت و نظارت مجموعه های اقتصادی و هلدینگهای زیر را عهده دار بوده است.

هلدینگ داروسازی

 شرکت داروسازی ثامن

هلدینگ مالی

 موسسه اعتباری رضوی
 شرکت کارگزاری رضوی

هلدینگ کشاورزی

 شرکت کشاورزی رضوی
 شرکت کشاورزی و موقوفات چناران
 شرکت کشت و صنعت اسفراین
 شرکت کشت و صنعت انابد
 شرکت کشت و صنعت سرخس
 موسسه باغات آستان قدس رضوی
 موسسه کشت و صنعت مزرعه نمونه
 موسسه موقوفات و کشاورزی جنوب خراسان
 موسسه موقوفات و کشاورزی سمنان

هلدینگ عمران و ساختمان

 شرکت ساختمانی بتن و ماشین قدس رضوی
 شرکت مسکن و عمران قدس رضوی
 شرکت مهندسان مشاور و شهرسازی آستان قدس رضوی
 شرکت مهندسی آب و خاک قدس رضوی
 شرکت کارخانجات بنای سبک قدس رضوی

هلدینگ صنایع قند

 شرکت قند آبکوه
 شرکت قند تربت حیدریه
 شرکت قند چناران

هلدینگ خودروسازی

 شرکت شهاب خودرو
 شرکت شهاب یار
 شرکت کمباین سازی ایران

هلدینگ صنایع غذایی

 شرکت آرد قدس رضوی
شرکت خمیرمایه رضوی
 شرکت فرآورده های غذایی رضوی
 شرکت فرآورده های لبنی رضوی
 شرکت نان قدس رضوی

هلدینگ نساجی

 شرکت تهیه و تولید فرش آستان قدس رضوی
 شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان

هلدینگ دامپروری

 موسسه دامپروری صنعتی قدس رضوی

سایر

 شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات رضوی
 شرکت کارخانجات صنایع چوب آستان قدس رضوی
 شرکت معادن قدس رضوی
 موسسه منطقه ویژه اقتصادی سرخس
 شرکت نفت و گاز رضوی

شایان ذکر است دکتر عبدالحسینی ، مصطفی واعظ طبسی ، ناصر واعظ طبسی ، فرهاد قبادی ، محمد حسن نژاد و علی کریمی قدوسی دیگر اعضای هیئت مدیره مجموعه بزرگ سازمان اقتصادی رضوی در کنار مهندس مهدی عرفانیان عزیزیان هستند.

 


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
این پاراگراف آخر نشون میده شرکت کاملا خانوادگیه. فراموش نکنید فرزند دکتر عبدالحسینی داماد مصطفی طبسی است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار