کد خبر: ۱۵۱۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷ 26 December 2015
به گزارش تابناک یزد، منوچهر شفقتیان بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی چند روز قبل در حالی که لب و دهان خود را دوخته بود، به موسسه خبر آمد.

به گزارش خبرآنلاین؛ قبل از آنكه موفق به تماس با اورژانس شويم، منوچهر شفقتيان دو نامه به دست ما داد و چند سطري روي كاغذ نوشت و رفت.

منوچهر شفقتيان نوشت: «48 ساعت است چيزي نخورده‌ام، فردا يا پس‌فردا خونريزي معده مي‌كنم و بيمارستان هم نمي‌روم. اين‌قدر اعتصاب غذا مي‌كنم تا خونريزي معده كنم و بميرم. طرف حساب من باند مافياي ورزش است و با اين‌ها مي‌جنگم.»او در یكی از این نامه ها نوشته بود: «در حمايت از پيشكسوتان و افتخارآفرينان فوتبال ايران كه توسط مافياي ورزش به انباري فوتبال سپرده شده‌اند و در اعتراض به سفره‌هاي پهن شده براي دلالان، واسطه‌ها، رشوه‌بگيرها و... لب‌هاي خود را با سوزن و نخ دوخته و در منزل مادري‌ام اعتصاب غذا كرده‌ام، اصلاً برايم مهم نيست باور كنيد يا باور نكنيد، دلم مي‌خواهد اولين كسي باشم كه در راه مبارزه با فساد در ورزش جان خود را تقديم مي‌كنم.»در این چند روز شفقتیان هنوز لب و دهان خود را باز نكرده است.
اما در شرایطی كه این كار شفقتیان مورد توجه اهالی فوتبال قرار نگرفته و كسی از اهالی فوتبال به ملاقاتش نرفته، عارف لرستانی بازیگر تئاتر و تلویزیون به دیدن او رفت.

بسته جمعه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار