همزمان با سخنرانی حجت الاسلام ابوترابی در حمایت از نماینده فعلی طرقبه و چناران، رقابت فشرده ای میان اعتدالگرایان و اصلاح طلبان این منطقه برای تعیین نامزد اصلی این طیف در جریانست به طوریکه یکی از چهره‌های خوشنام این منطقه نیز در نامه ای به خاطر آنچه «اجماع حامیان دولت تدبیر و امید» خواند از نامزد این لیست حمایت کرد.
کد خبر: ۱۵۵۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴ 01 January 2016
به گزارش تابناک رضوی، درحالیکه 34 نفر برای انتخابات مجلس دهم از طرقبه و شاندیز و چناران و گلبهار کاندیدا شده اند، آقایان احمد مرادی نماینده سابق این منطقه و مهندس تقی زاده خامسی و حیدری، جدی ترین گزینه های نامزدی اصلاح‌طلبان و حامیان دولت و جبهه تدبیر و امید و اعتدالگرایان هستند.
هرچند که برخی حامیان برخی کاندیداها در طرقبه سعی دارند تا تقی زاده خامسی را که سابقه معاونت کرباسچی و اقبال مناسبی را نیز در این منطقه دارد متقاعد کنند تا شانس خود را در مشهد بیازماید.
همچنین قاسم گلمکانی که همنام دکتر ابراهیم گلمکانی نیز هست و در چند دوره اخیر معمولا جایگاه دوم و سوم را در سبد آرای مردم این منطقه داشته نیر در این شهرستان مطرح است.
در همین حال شب گذشته در مشهد نیز حجت الاسلام ابوترابی در جلسه ای با حضور مردم طرقبه شاندیز و چناران از خدمات و زحمات دکتر دهقان در مجلس فعلی تقدیر کرد.
جالب اینکه همتی نیز به عنوان یکی از نامزدهای اصولگرایان در این منطقه مطرح است.
با این حال اگرچه بسیاری سعی در دوقطبی شدن انتخابات در طرقبه و شاندیز و چناران و گلبهار دارند اما بسیاری معتقدند درصورت تایید صلاحیت کاندیداهای اعتدالگرا و اصلاح طلب رقابت انتخاباتی در این منطقه جدی و فشرده خواهد بود.
و اما متن نامه حمایت زودهنگام دکتر گلمکانی که پیش از این نام وی نیز به عنوان کاندیدای احتمالی مطرح بود در حمایت از تصمیم و لیست حامیان دولت اعتدال و شورای تدبیر و امید به شرح زیر است:

باسمه تعالی
چرا نه در پی عزم دیار خود باشم
 چرا نه خاک سر کوی یار خود باشم
مردم شریف شهرستانهای چناران، طرقبه و شاندیز
فرهیختگان، معتمدین و نخبگان عزیز
با سلام و ادب

اینک و در مقطع حساس کنونی که دستاوردهای پی در پی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و موفقیت دولت تدبیرو امید در اجرای مطالبات و انتظارات قاطبه مردم شریف میهن اسلامی و در راستای منویات مقام معظم رهبری، خصوصا در حوزه های سیاست خارجی، طرح تحول سلامت، کنترل تورم و... نمایان شده است، مشارکت حداکثری و تایید قاطع هم میهنان عزیزدر انتخابات پیش روی خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی پشتوانه محکمی برای تداوم و گسترش توفیقات ایران اسلامی خواهد بود.
اینجانب با نهایت خضوع و احترام نسبت به یکایک شما عزیزان و قدردانی از محبت بیدریغتان به این حقیر، هرچند که سالهای اخیر بارها در گفتگوها و مناسبات مختلف قصد خود را مبنی بر عدم کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرده بودم؛ با این وجود بسیاری از شما بزرگواران با ابراز محبت و عنایت خود و ذکر مصلحت ها و ضرورت ها، اینجانب را دعوت به ثبت نام در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نمودید. حقیقتا بار مسئولیت اعتماد بی بدیل و ستودنی شما که با افزایش روز افزون این دعوتها کاملا نمایان بود، سختی و دشواری مضاعفی برای اینجانب در روزهای پایانی ثبت نام رقم زد.
 اندیشه بسیار کردم و  بارها با خدای خویش خلوت نموده و طلب خیر کردم تا بتوانم تصمیمی عاقلانه، مسئولانه و بدور از هوای نفس بگیرم. دلایل بسیاری برای ثبت نام و ورود به رقابت وجود داشت و فرصت ها و مؤلفه های موفقیت در این رقابت، چشمگیر و قابل توجه بود.
 اما دوستان! من هم مانند شما به موفقیت جمع  و سربلندی سرزمینم می اندیشم، به پیروزی تفکر توسعه، توسعه ای همه جانبه. لذا از پی این افکار فشرده و با در نظر گرفتن تمامی جوانب،
 در نهایت به این نتیجه رسیدم که با کناره گیری از ثبت نام در نیل به این هدف موثرتر خواهم بود زیرا بیشتر می توانم به اجماع حامیان دولت تدبیر و امید کمک نمایم.
 به عبارتی دیگر من از خود گذشتم تا ما به موفقیت برسد. انتظار دارم دوستان عزیز شورای تدبیر و امید با همفکری بزرگان و معتمدان منطقه به رأیی واحد برسند که جامع الشرایط بوده و پیروزی را به ارمغان آورد.

امیدوارم با تدبیر و مشارکت حداکثری ملت شریف و آگاه ایران اسلامی در انتخابات اسفند 94، مجلس برخاسته از ملت به یاری دولت اعتدال برخیزد و شعار "همدلی و همزبانی دولت و ملت " به کمال معنا گردد./.
ارادتمند شما
دکتر ابراهیم گلمکانی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
دوست سهراب رستمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
ان شاء الله جناب سهراب رستمی پیروز این حوزه انتخابیه خواهند بود
بی طرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
هرکدام از آقایون به غیر از آقای دهقان اگه رای بیاره برای چناران ، طرقبه و.. یعنی عدم حظور یک نماینده کارآمد و....
چراکه تا 12 سال دیگه اگه اون فرد در مجلس بتونه حضور پیدا کند تازه میشه الآن آقای دکتر دهقان.
و بعیده دیگه مردم نماینده ای بعنوان عضو هیئت رئیسه مجلس رو داشته باشند.
رضااصغرزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
انشاله آقای علی مداح به عنوان یک فرداصیل چنارانی وباتفکراولاخدمت وبعداصوی گرایی رای اول خواهندبود.
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
با سلام.من یک گلمکانی هستم و مطمئنا باید دوست داشته باشم اقای قاسم گلمکانی به مجلس برود ولی تا زمانی که دکتر دهقان با قدرت و مساعدت بالا در مجلس به فعالیت می پردازد.به ایشان رای خواهم داد.اقا قاسم ناراحتی نشی!!
علیایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
اگر دکتر همتی از نظر ولایتی بهتر از دهقان باشند باید ب ایشون رای داد ولی اگه بدونیم رای نمی اورند باید سبد رای دکتر دهقان و پر کنیم ....
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
باسلام انشااللاه هركسي كه در كرسي قانون گزاری مینشیند فقط به نظام سر مایه گزاری فکر نکند به فکر مردم ضعیف هم باشد ما که تو 8سال از اقای دهقان به جز خدمت در طرقبه در هیج کجا از بخشهای زیر مجموعه ایشان خدمتی خالصانه وبدون ریا ندیده ایم اگر خدمتی هم کرده به افراد سرمایه دار منطقه بوده است ولی بیا اگر رای اوردی اینبار اشک بچه یتیمی را هم ببین ما دوستت داریم اقای دکتر دهقان ولی رای ما به کسی هست که از بین عموم مردم هست نه یک قشر خاص به امید پیروزی مرد عمل خادم محرومین کمیته امداد امام خمینی جناب اقای قاسم گلمکانی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
چرا نظرات ثبت نمیشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار