مدیرعامل شركت گاز استان قزوين:
مدیرعامل شركت گاز استان قزوين، از افزایش ۱۳ هزار و ۲۹۲ مشترک جديد در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی به جمع مشتركان اين شركت خبر داد.
کد خبر: ۱۵۶۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰ 03 January 2016
به گزارش تابناک از قزوین، فتحعلی نجفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با پیوستن ۱۳ هزار و ۲۹۲ مشترک جدید در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی به جمع مشتركین این شركت، تعداد كل مشتركین گاز در سطح استان قزوین به ۳۵۶ هزار و ۹۵۷ مشترک رسیده است.

وی همچنین از اجرای ۱۶۰ كیلومتر لوله‌گذاری در سه‌ماهه اول امسال در سطح استان خبر داد و بیان کرد: این ۱۶۰ كیلومتر لوله‌گذاری به‌منظور گازرسانی به روستاهایی كه فاقد گاز هستند و همچنین گازرسانی به صنایع و توسعه شبکه‌های موجود گاز صورت پذیرفته است كه خوشبختانه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۸ درصد افزایش داشته است.

نجفی با اعلام این موضوع كه در حال حاضر ۹۸ درصد خانوارهای شهری و ۷۴ درصد خانوارهای روستایی از نعمت گاز بهره‌مندند اظهار داشت: با پیوستن دو شهر معلم كلایه و رازمیان در سال ۹۵ به شبكه توزیع گاز و همچنین اجرای سیاست‌های ابلاغی وزارت نفت مبنی بر گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار تا پایان سال ۹۶، امید است تعداد ۲۹ هزار خانوار شهری و روستایی به جمع مشتركین گاز افزوده شوند.

نجفی در پایان با اشاره به سرد شدن شدید هوا در روزهای اخیر به مشتركین شركت گاز در اقصی نقاط استان قزوین توصیه کرد نكات مربوط به مصرف ایمن و بهینه گاز را رعایت کنند و باصرفه جویی در مصرف گاز ضمن كمک به اقتصاد خانواده، این شركت را در استمرار توزیع مطلوب و ایمن گاز یاری رسانند.  

منبع: مهر
برچسب ها: گاز قزوین مشترک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار