تابناک کهگیلویه وبویراحمد
همین چند روز پیش بود که سید علی محمد بزرگواری با همان ادبیات معروف خود حملاتی را متوجه اشخاصی کرد که پس از چند روز مشخص شدهدف چه کسی است و به دنبال این سخنان بزرگواری جوابیه ای که دست کمی از سخنان بزرگواری ندارد نثار وی شد.
کد خبر: ۱۶۱۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴ 10 January 2016
تابناک کهگیلویه وبویراحمد،در میان سیاسیون این یک اصل است که شما برای بدست آوردن حداکثر منافع باید نهایت درایت و تلاش را انجام دهید.جمله معروف"آسایش دوگیتی تفسیر این دو حرف است با دوستان مروت با دشمنان مدارا" شاید مهمترین جمله ای است که سید علی محمد بزرگواری باید به آن توجه کند.
همین چند روز پیش بود که سید علی محمد بزرگواری با همان ادبیات معروف خود حملاتی را متوجه اشخاصی کرد که پس از چند روز مشخص شد هدف چه کسی است و به دنبال این سخنان بزرگواری جوابیه ای که دست کمی از سخنان بزرگواری ندارد نثار وی شد.
اینکه حق با چه کسی است مورد نظر ما نیست اما چیزی که اهمیت فراوان دارد اشتیاق زیاد بزرگواری به جنجال سازی است که این شیوه در شان و شخصیت یک نماینده نیست.
آقای بزرگواری پس از هشت سال زندگی با سیاسیون هنوز هم همان تفکرات و روش های قدیمی برخورد تند خود را دنبال می کند که جای بسی تاسف است.
آیا آقای بزرگواری فکر می کند دیگران از خود دفاع نمی کنند و اینکه بیان این مسائل چه دردی از استان را درمان می کند.
در ادامه جوابیه یکی از بستگان مورد خطاب قرار گرفته ی سخنرانی سید علی محمد بزرگواری را آورده ایم که مملو از ادبیات تحقیر نسبت به این نماینده مجلس است.
متن نامه
بسمه تعالی
حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا بزرگواری
نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای چهارگانه کهگیلویه بزرگ
سلام علیکم
احتراما ،جنابعالی در تاریخ ۱۷/۱۰/۹۴ به مناسبت افتتاح زایشگاه دیشموک مطالبی با عنوان زمین خواری ، نمک به حرامی و نمک نشناسی در مورد شخصی فرمودید که با آدرس دقیقی که دادید همه می دانند که مخاطب شما خانواده ما بوده است و از آنجا که این مطالب مصداق توهین ، افتراء ، هتک حیثیت ، نشراکاذیب و تشویش اذهان عمومی می باشد و طرح آن دون شان یک سید روحانی در مسند قانون گذاری بوده است و صرف نظر از اینکه حق شکایت در محاکم کیفری برای ما محفوظ است ، با اجازه روحانیت محترم استان و سادات محترم خصوصا سادات امامزاده علی (ع) لازم دیدیم مطالبی جهت تنویر افکارعمومی وخصوصا مردم شریف کهگیلویه بزرگ و بالاخص مردم غیور بهمئی به استحضار برسانیم:
۱ -جنابعالی ما را نمک به حرام و نمک نشناس خطاب نمودید که در این خصوص لازم است یادآوری نمایم که چهار سال پیش در یک روز برفی و بدون دعوت و هماهنگی قبلی به منزل ما تشریف آوردید و تقاضای کمک کردید و ما هم به احترام جدت و اینکه همیشه برای سادات محترم احترام زیادی قائل بودیم از هیچ تلاشی فروگذاری نکردیم و مردم بهمئی هم که همیشه گوش بفرمان جمهوروی اسلامی و روحانیت معظم بودند رای خوبی به شما دادند. انشاء الله که فراموش نکردید که در آن جلسه چطور از ما و امثال ما دفاع کردید و به افرادی که با ما مخالف بودند حمله کردید. در این چهار سال چه اتفاقی افتاد که ما نمک به حرام و نمک نشناس شدیم ؟این مطلبی است که جنابعالی باید به خداوند متعال ، جد بزرگوارت و همه مردم پاسخگو باشید. مردم خوب می دانند که چه کسی نمک چه کسی را خورده و نمک به حرامی کرده هر چند به احترام روحانی و سید بودنت ما حلال می کنیم اما تقاضا داریم به خاطر جایگاهی که دارید قبل از هرفرمایشی کمی فکر نمایید.
۲-ما را متهم به زمین خواری نمودید و ادعا کردید که در این خصوص مدرک دارید. باید عرض کنم که در جمهوری اسلامی قانون وجود دارد و قطعا اگر ما اموال دولت را تصرف کردیم محاکمه و مجازات خواهیم شد که الحمدالله تاکنون از کلیه محاکم روسفید بیرون آمدیم. اما جنابعالی باید پاسخ دهید که اگر مدرک دارید چرا آنرا به دادگاه ارائه ندادید؟چرا حالا که در انتخابات شرکت نکردید ادعا دارید که مدرک دارید ؟آیا اگر به فکر دولت و مردم هستید در صورت ثبت نام در انتخابات باز این مطلب را عنوان می کردید؟
۳-فرمودید که با پی گیری ها ، نطق ها و مکاتبات شما مشکل گاز منطقه حل شد . که در این خصوص باید عرض کنم که اولا خدمات گازرسانی و احداث جاده و … از برکات جمهوری اسلامی است و نمک کسی نیست و و بر فرض پی گیری وظیفه شما بوده است و حق ندارید بر مردم منت بگذارید و مردم طیبی و بهمئی خوب می دانند مشکل گاز چگونه و توسط چه کسی در دولت تدبیر و امید پی گیری و تامین اعتبار گردید ثانیا با عرض معذرت مجبورم عنوان نمایم که نطق های شما فقط به درد طرح در شبکه های اجتماعی و سرگرمی جوانان می خورد و مشکلی از مردم کهگیلویه حل نمی نماید و گرنه می توانستید در زمانی که قوه مجریه در دست همفکران شما بود و بیش از ۷۵۰ میلیارد دلار ارز وارد کشور شد بیش از ۹۰ درصد مشکلات حوزه انتخابیه خود را حل نمایید .جنابعالی خوب می دانید اگر نطق های شما تاثیری داشت مجددا در انتخابات ثبت نام می نمودید.
۴-در خصوص شهرستان شدن دیشموک و قلعه رئیسی خوب می دانید که شهرستان شدن دیشموک آماده طرح در هیئت دولت بود که جنابعالی بدلیل اینکه نتوانستید کاری برای قلعه رئیسی انجام دهید جلو تصویب آنرا گرفتید و عدالت را در محرومیت هر دومنطقه دیدید و در حقیقت برای مردم شریف طیبی کاری نکردید و به مردم شریف بهمئی هم ظلم کردید.
۵- آقای استانداری که فرمودید برادر ما ودر منطقه دیگری است ۳۷ سال است که خالصانه به نظام جمهوری اسلامی خدمت نموده است و از پاک دستی ایشان همین بس که هنوز سرپناهی برای خود ندارد الان یکی از پرچالش ترین استانهای کشور را به نحو احسن اداره می نماید .و اگر بتواند کاری برای مردم کهگیلویه خصوصا مردم طیبی وبهمئی انجام دهد بدون منت و ادع انجام می دهد و ایشان نیز ازجریان بین ما و جنابعالی اطلاعی ندارد و بهتر بود قبل ازعلنی کردن موضوع با ایشان صحبت می کردید.
جناب آقای بزرگواری اگربه قول شما ما زمین خواریم و اموال دولت را در یک منطقه کوچک تصرف کرده باشیم قابل جبران است اما جنابعالی که با نطق های نسنجیده آبروی قوم لر ، روحانیت و سادات را برده اید چطور می خواهید جبران نمایید؟ از چماق لری گرفته تا مصاحبه با مسیح علی نژاد و آشنا نبودن به سیستم کامپیوتری مجلس همه مطالبی است که به صورت جوک در شبکه های اجتماعی دست بدست و باعث استهزاء قوم لر می گردد.
ما افتخار داریم ۳۷ سال است در جهت اهداف جمهوری اسلامی و با احترام به ایل بزرگ بهمئی جد اندر جد در خدمت آنان بوده و هستیم و این حق آنان است که درباره ما قضاوت نمایند و نه کس دیگر.
در پایان از تصمیم عاقلانه و درست شما مبنی بر ثبت نام نکردن در انتخابات و اینکه ۴ سال دیگر مردم کهگیلویه بزرگ رابه دردسر نینداخته ایدکمال تشکر را داریم . از جنابعالی هم تقاضا داریم به متن دین برگردید و به عنوان یک استاد اخلاق بار دیگر در باب حفظ آبروی مسلمان در قرآن و احادیث تحقیق نمایید.
۲۰ دیماه ۹۴ منصور نیکبخت دیشموک

به کانال تلگرام تابناک کهگیلویه وبویراحمد بپیوندید


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
سیاست
|
United States
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
ایل غیور بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
دکترجوانمردی احسنت به این مناظره ات،گزینه انتخاب شده اصلاح طلبان، دوست داریم موفق باشید
ناشناس
|
United States
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
کاندید اصلح، دکتر جوانمردی اصلاح طلب
چه خبره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
ما که نیک بخت ها را پایگاه اصلاح طلبی می دونستیم
فکر نکنم چون بزرگواری اومد خونه شون خودشون را گم کنند و بهش رای بدن
عجیبه عیار اصلاح طلبی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
آقايون نیکبخت هرگز اصلاح طلب نبودن ولی همیشه در دوره حکومت اصلاحات احترام میشدن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار