در شرایطی که صادرات نفت برای رانندگان و وزارت نفت درآمدزایی داشته اما اهالی منطقه از بی‎برنامگی در سامان‎بخشی پارک انبوه خودروهای سنگین با مشکل مواج هستند.
کد خبر: ۱۶۴۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۶ 16 January 2016
به گزارش تابناک مازندران، در روزهای گذشته با آغاز صادرات فراورده‎های نفتی از مبدا شرکت پالایش و پخش منطقه ساری به کشورهای همسایه، تعداد زیادی کامیون‎ نفتکش از  استان‎های سراسر کشور برای بارگیری این محصول نفتی به ساری مراجعه کرده اند تا با حمل آن به کشورهایی مانند عراق، افغانستان و ارمنستان روزی خود را از سفره نفت و بازار صادرات کسب کنند.
اما همین مساله مزاحمت‎هایی را برای مردم و کسبه اطراف شرکت نفت ساری همچنین ترافیک و نابسامانی قابل توجهی را در شرق ساری به طول5 کیلومتر به وجود آورده است.
رانندگانی که عمدتا از استانهای دوردست کشور با وجود نام‎نویسی و نوبت‎گیری اما ترجیح می‎دهند در حوالی شرکت نفت منتظر بمانند که همین مساله ازدحام خودروها و مشکلات اهالی را درپی داشته است.
نبود زیرساخت لازم برای استفاده در ساماندهی کامیونهای نفتکش و جلوگیری از ازدحام آنها در مناطق مسکونی افزون بر ایجاد مزاحمت برای مردم و رانندگان نمایشی نازیبا از ورودی شرقی شهر ساری مرکز استان مازندران ارائه کرده است.
شرکت نفت برای رفع این مشکل یک پارکینگ مربوط به شرکت خوشنوش سابق را به آنها داده است اما رانندگان تعرفه 15 هزار تومان برای پارک در 24 ساعت را با توجه به معطلی 4 روزه خود دراین منطقه سنگین می‎دانند و از این برنامه استقبال نکرده اند.
گفته شده پلیس راه نیز این‎روزها صبح اول وقت با قبض جریمه در محل حاضر می‎شود اما صدور قبض جریمه دردی از مردم و رانندگان دوا نکرده است.
انتهای پیام/انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار