رئیس آموزش و پرورش بابلسر
رئیس آموزش و پرورش بابلسر با اشاره به برگزاری برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر از برگزاری بیش‌از 20 برنامه فرهنگی، ورزشی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۹۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸ 25 January 2016

به گزارش تابناک مازندران،احمدرضا مهاجری‌نژاد اظهار کرد: شهرستان بابلسر دارای 137 مدرسه در مقاطع مختلف آموزشی است که از این تعداد 111 مدرسه دولتی و 26 مدرسه غیردولتی هستند.وی تعداد دانش‌آموزان این شهرستان را 16 هزار و 500 دانش‌آموز دانست و افزود: بیش از 80 درصد از مدارس ما هوشمند هستند.

رئیس آموزش و پرورش بابلسر با بیان اینکه دشمن می‌خواهد با سلاح‌ها و ابزارهای متعدد به تهی کردن پیام انقلاب از محتوای غنی ارزشی و اسلامی در جامعه بپردازد، گفت: ایام‌الله دهه فجر فرصت مناسبی است تا غنای محتوایی انقلاب اسلامی را بار دیگر برجسته کرده و آن را به جوانان معرفی کنیم.

مهاجری‌نژاد با اشاره به برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر، برنامه‌های آموزش و پرورش شهرستان بابلسر را بیش از 20 برنامه فرهنگی ، ورزشی دانست.

وی نواختن زنگ انقلاب با حضور مسئولان، برگزاری جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی، برگزاری گفتمان دینی، معرفتی و بصیرتی، تشکیل نمایشگاه عکس، روزنامه و کتاب، برگزاری یادواره شهدا، غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و برگزاری همایش کوه‌پیمایی فرهنگیان را از جمله این برنامه‌ها دانست.

مهاجری‌نژاد برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری، برگزاری کارگاه‌های آموزشی عفاف و حجاب، همایش شورای تربیت سیاسی دانش‌آموزان و برگزاری مسابقات نقاشی را از دیگر برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر آموزش و پرورش شهرستان بابلسر برشمرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار